Ik ben aan het kijken naar een draagbare speaker om buiten muziek te kunnen spelen. Het is de bedoeling dat die mee gaat op de boot, terras in de achtertuin, wintersport, ... Een fatsoenlijk geluid en een ingebouwde accu zijn absoluut een must.
Of er gebruik gemaakt wordt van een dock (Apple Lightning) of Bluetooth maakt mij niet zo gek veel uit. Airplay vind ik geen optie, omdat ik niet overal WIFI heb. Wel handig vind ik dat je accu van je telefoon niet hard leegloopt bij een versie met lightning connector.
Nu kwam ik een aantal opties tegen en ik ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen met deze producten.
Gelieve geen discussie over Bose als merk. Weet dat het vaak overpriced is, maar ik heb goede ervaringen met de oude modellen gehad. Helaas zijn die niet meer met lightning connector te krijgen.
Ik overweeg de Bose modellen beide aan te schaffen. Je mag ze 30 dagen op proef houden, dus dan kan ik het wellicht wel bepalen. Was alleen benieuwd of er ervaringen zijn met de non-Bose modellen.
Of er gebruik gemaakt wordt van een dock (Apple Lightning) of Bluetooth maakt mij niet zo gek veel uit. Airplay vind ik geen optie, omdat ik niet overal WIFI heb. Wel handig vind ik dat je accu van je telefoon niet hard leegloopt bij een versie met lightning connector.
Nu kwam ik een aantal opties tegen en ik ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen met deze producten.
- Bose SoundLink Mini Bluetooth luidspreker (€199). Licht (700gr), redelijke accuduur (7 uur), maar laadt iPhone niet op (geen dock)
- Bose SoundLink 3 Bluetooth luidspreker (€299). Redelijk gewicht (1.4kg), lange accuduur (14 uur), maar laadt iPhone niet op (geen dock)
- Philips DS8400 (€229). Zwaar (2.4kg) en groot. Matige accuduur (5 uur), maar wel met iPhone dock.
- Sony RDP-XF300IPN (€179). Zwaar (2.6kg), redelijke accuduur (6 uur)
Gelieve geen discussie over Bose als merk. Weet dat het vaak overpriced is, maar ik heb goede ervaringen met de oude modellen gehad. Helaas zijn die niet meer met lightning connector te krijgen.
Ik overweeg de Bose modellen beide aan te schaffen. Je mag ze 30 dagen op proef houden, dus dan kan ik het wellicht wel bepalen. Was alleen benieuwd of er ervaringen zijn met de non-Bose modellen.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.