Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Beste tweakers,

Na veel verschillende airplay-usb-devices te hebben gezien.
Kwam ik uit op 3 type usb-devices uit.
Namelijk:
Google chrome €35,- nederlandse shops
EzCast M2 €15,- chinese webshop
Roku €25,- chinese webshop

Alle 3 hebben ze voornamelijk de streaming functie mirroring.
Qua prijs val ik meer op de Ezcast M2 aangezien die ook gewoon qua reviews ook goed scoort.
Mijn vraag aan jullie is dan klopt dit? Is het een goed apparaatje of moet ik zo'n chromecast aanschaffen.

Ik heb nu een Samsung UE32F6400 Zwart Smart-TV echter werkt de functie van mirroring wat er nu op zit gewoon totaal niet goed. En vanaf PC naar TV al helemaal niet. En wou dus zo'n vervanger halen.

Situaties.
Kan ik wanneer ik die EzcastM2 in me pc stop connecten met mijn TV? en pakt die hem dan?
Of kan het alleen werken via in TV stoppen en dan via Ezcast M2 software streamen ???

Kopen ?
Ja of nee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
niemand die me kan helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 07:37
theduke1989 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:20:
Kan ik wanneer ik die EzcastM2 in me pc stop connecten met mijn TV? en pakt die hem dan?
Hier ben ik ook benieuwd naar.
Kan ik deze dongle testen op een PC monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik heb deze sinds gisteren maar ik kan niks vinden of deze ook signalen kan verzenden.. Ik denk het niet hoor.. Voor WiDi (miracast) heb je toch al een goede processor, gpu etc nodig en dat lijkt mij sterk dat ze dat daarin krijgen..

Voor met een WiDi capable apparaat nr tv te streamen werkt hij goed (1080p nr een hdready tv streamen werkte alszins toch perfect)..
maar de omgekeerde wereld kan ik helaas niet voor je uittesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peligro2k
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 20:47
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:54:
Hoi

Ik heb deze sinds gisteren maar ik kan niks vinden of deze ook signalen kan verzenden.. Ik denk het niet hoor.. Voor WiDi (miracast) heb je toch al een goede processor, gpu etc nodig en dat lijkt mij sterk dat ze dat daarin krijgen..

Voor met een WiDi capable apparaat nr tv te streamen werkt hij goed (1080p nr een hdready tv streamen werkte alszins toch perfect)..
maar de omgekeerde wereld kan ik helaas niet voor je uittesten
Werkt de EZcast wel goed met Windows 10? Kan je er video mee streamen zonder lag/buffer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen gebruik ik dit niet meer
1080p streamen haperde iets te zeer
en ik kon ook niet meer op internet terwijl ik het gebruikte (hoewel dit simultaan kon, meende ik)
Pagina: 1