Beste tweakers,
Na veel verschillende airplay-usb-devices te hebben gezien.
Kwam ik uit op 3 type usb-devices uit.
Namelijk:
Google chrome €35,- nederlandse shops
EzCast M2 €15,- chinese webshop
Roku €25,- chinese webshop
Alle 3 hebben ze voornamelijk de streaming functie mirroring.
Qua prijs val ik meer op de Ezcast M2 aangezien die ook gewoon qua reviews ook goed scoort.
Mijn vraag aan jullie is dan klopt dit? Is het een goed apparaatje of moet ik zo'n chromecast aanschaffen.
Ik heb nu een Samsung UE32F6400 Zwart Smart-TV echter werkt de functie van mirroring wat er nu op zit gewoon totaal niet goed. En vanaf PC naar TV al helemaal niet. En wou dus zo'n vervanger halen.
Situaties.
Kan ik wanneer ik die EzcastM2 in me pc stop connecten met mijn TV? en pakt die hem dan?
Of kan het alleen werken via in TV stoppen en dan via Ezcast M2 software streamen ???
Kopen ?
Ja of nee???
Na veel verschillende airplay-usb-devices te hebben gezien.
Kwam ik uit op 3 type usb-devices uit.
Namelijk:
Google chrome €35,- nederlandse shops
EzCast M2 €15,- chinese webshop
Roku €25,- chinese webshop
Alle 3 hebben ze voornamelijk de streaming functie mirroring.
Qua prijs val ik meer op de Ezcast M2 aangezien die ook gewoon qua reviews ook goed scoort.
Mijn vraag aan jullie is dan klopt dit? Is het een goed apparaatje of moet ik zo'n chromecast aanschaffen.
Ik heb nu een Samsung UE32F6400 Zwart Smart-TV echter werkt de functie van mirroring wat er nu op zit gewoon totaal niet goed. En vanaf PC naar TV al helemaal niet. En wou dus zo'n vervanger halen.
Situaties.
Kan ik wanneer ik die EzcastM2 in me pc stop connecten met mijn TV? en pakt die hem dan?
Of kan het alleen werken via in TV stoppen en dan via Ezcast M2 software streamen ???
Kopen ?
Ja of nee???