ikheb thuis een 3com netwerkkaart (een nogal ouwe en als ik met de drivers dieerbij zitten nics gat tesetn of zo iets krijg ik allemaal foutmeldingen kan iwmand mij daardoor vertellen wat een nic is
bvd
bvd
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
1 hoorOp zondag 10 juni 2001 11:48 schreef ge0rgi0 het volgende:
Zo he met zijn 4-en tegelijk
Verwijderd
ik meen allemala dat het controller is maar begin te twijfelen nuOp zondag 10 juni 2001 11:49 schreef CrashOne het volgende:
Network Interface Card.
Niet Controller toch?
Volgens mij is het ook Card i.p.v. Controller.Network Interface Card.
Niet Controller toch?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
maar ik was wel de enige die het in 1 keer goed hadOp zondag 10 juni 2001 11:50 schreef ge0rgi0 het volgende:
[..]
Jij was weer wat later
Is dit Arabisch of ben ik spontaan dislectisch?Op zondag 10 juni 2001 11:43 schreef sjaak123466 het volgende:
ikheb thuis een 3com netwerkkaart (een nogal ouwe en als ik met de drivers dieerbij zitten nics gat tesetn of zo iets krijg ik allemaal foutmeldingen kan iwmand mij daardoor vertellen wat een nic is
bvd
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
hij vroeg wat een nic was indien het onboard is dan wordt het network interface circuitOp zondag 10 juni 2001 11:55 schreef demonite het volgende:
hmmn, en als je nou een onboard nic hebt.. dan geldt dat "card" niet meer... dan wordt het zeker een onboard network interface chip
Verwijderd
Daarom was jij ook wat later met je reaktie. Je moest het eerst nog even opzoeken op whatis.comOp zondag 10 juni 2001 11:52 schreef rambo-2001 het volgende:
[..]
maar ik was wel de enige die het in 1 keer goed had
nee naar dat ik had gepost even kijken of ik het goed had en nog meer informatie kon vindenOp zondag 10 juni 2001 11:59 schreef ge0rgi0 het volgende:
[..]
Daarom was jij ook wat later met je reaktie. Je moest het eerst nog even opzoeken op whatis.comMaar Toppie! het goeie antwoord!
Verwijderd
Ja bij het Network Information CenterOp zondag 10 juni 2001 12:02 schreef rambo-2001 het volgende:
[..]
nee naar dat ik had gepost even kijken of ik het goed had en nog meer informatie kon vinden
maar misschien wel handig dat de topic starter nu weet waar hij moet wezen als hij een vraag heeft was is een nic
als jij tevreden bent met een pci kaartOp zondag 10 juni 2001 12:01 schreef sjaak123466 het volgende:
ja maar het is nog al een ouwe en ik denk niet dat ze daarvoor en nieuwe opsturen (3com etherlink lll isa)
Verwijderd
controller is gelijk aan het nederlandse woord besturen wat bestuurt die controller van jouw dan ?Op zondag 10 juni 2001 12:06 schreef ge0rgi0 het volgende:
Trouwens, om even verwarring te zaaien. Tik maar eens network interface controller in bij een zoekmachine. Zouden beide dan toch goed zijn?
Verwijderd
Ow, dacht dat dat control was. Maar dan is Card gelijk aan het Nederlandse woord kaart, wat voor een kaart heb jij dan ? ansichtkaart of een landkaart?Op zondag 10 juni 2001 12:12 schreef rambo-2001 het volgende:
[..]
controller is gelijk aan het nederlandse woord besturen wat bestuurt die controller van jouw dan ?