Hallo,
Ik zocht een laptop voor 3D CAD/CAM doeleinden. Ik ga een opleiding volgen tot Automotive Engineer en daar komt nogal wat 3D programma's van pas. Ik moet meerdere programma's draaien zoals, Inventor, Flow design en CFD Design.
Daarnaast moet ik ook verslagen schrijven natuurlijk en daarvoor moeten we MS Office hebben.
Aanschafprijs rond €1000 - €1300
Ik ben van plan om me veel te verplaatsen vooral op school.
Mijn voorkeuren zijn als volgt:
17.3" Full HD scherm (liefst anti-glare)
4de generatie intel i7 processor
Minimaal 8GB aan RAM geheugen
Een goede Nvidia videokaart
Een laag gewicht zou fijn zijn
De laptop moet jaren meegaan dus een goede betrouwbaarheid is ook heel belangrijk.
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en ik ben deze tegen gekomen
Asus N750JK-T4069H €1299
Ik zou graag jullie mening willen weten over deze en andere laptops, met name over betrouwbaarheid en goede/slechte eigenschappen.
Bij voorbaat dank
Ik zocht een laptop voor 3D CAD/CAM doeleinden. Ik ga een opleiding volgen tot Automotive Engineer en daar komt nogal wat 3D programma's van pas. Ik moet meerdere programma's draaien zoals, Inventor, Flow design en CFD Design.
Daarnaast moet ik ook verslagen schrijven natuurlijk en daarvoor moeten we MS Office hebben.
Aanschafprijs rond €1000 - €1300
Ik ben van plan om me veel te verplaatsen vooral op school.
Mijn voorkeuren zijn als volgt:
17.3" Full HD scherm (liefst anti-glare)
4de generatie intel i7 processor
Minimaal 8GB aan RAM geheugen
Een goede Nvidia videokaart
Een laag gewicht zou fijn zijn
De laptop moet jaren meegaan dus een goede betrouwbaarheid is ook heel belangrijk.
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en ik ben deze tegen gekomen
Asus N750JK-T4069H €1299
Ik zou graag jullie mening willen weten over deze en andere laptops, met name over betrouwbaarheid en goede/slechte eigenschappen.
Bij voorbaat dank