Toon posts:

Qnap ts110 Gsata > Gsata moederbord geen verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop al bijna de hele middag te kloojo'en, ik wil mijn muziek partitie die ik op de hdd van m'n nas heb aangemaakt zichtbaar krijgen in windows verkenner. Ik bedoel dan niet een verbinding die ik kan opzetten middels de mogelijkheid netwerkverbindingen, dit lukt goed, maar wat ik wil is dmv een gsata kabel rechtstreeks aangesloten aan de nas en verbonden aan de connector van m'n moederbord een muziekpartitie in verkenner krijgen...

Drivers geinstalleerd en de kabel is in orde..

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Gsata kabel :?

je bedoelt Esata?

en is de Esata poort op de NAS wel geschikt om hem met een PC/Laptop te verbinden? en niet alleen voor een extra schijf?

[ Voor 55% gewijzigd door SMSfreakie op 20-05-2014 21:14 ]

404 Signature not found

Verwijderd

Gangstersata 8) Domme vraag, maar je hebt wel gewoon de HDD aanstaan en hij word herkend in de BIOS?

Verwijderd

Topicstarter
Klopt dat het dus esata is, vergissing..hee, daar heb ik niet aan gedacht, de poort achterop de nas kan dus alleen bedoelt zijn er een hdd op aan te geven en kan dus zomaar niet geschikt zijn bij wat ik wou..Ik ga me dus zeker verdiepen in de manual met wat je aangaf freakie.

Gangsterinterface zwaar lol, in het bios staat alles goed. Ik de firmware van de nas ook niets te vinden wat aan of uit moet staan.M'n schijf staat aan, de nas is pozen niet uit geweest..

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
het is dat ik zo even de complete handleiding niet voor de dag krijg :P maar ik zoek ook niet goed genoeg nu..
maar eigenlijk weet ik wel 100% zeker dat die poort er niet voor bedoeld is

404 Signature not found

Verwijderd

Topicstarter
ik moet ook even aan google wennen, de kast met papier is nu wat donker..ik kijk morgen wel verder..

twee interfaces met elkaar vergeleken, de 1 met de juiste koperen of metsinken en de ander met meer, want verschil in trace's of banen.

Ik weet wel voldoende.
Pagina: 1