Hallo,
Ik wil mijn buur helpen een budgetsysteem te kopen en de lokale dealer heeft een I3 die tegen de 500 euro loopt.
Dat kan misschien goedkoper dacht ik zodoende vraag ik om het maand mei BBG nog eens tegen het licht te houden want de systeemkast is bij Azerty (waar ik bestel) nauwlijks leverbaar en misschien is er ook alweer een component achterhaald.
Alvast bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Internet en office.
Wat mag het systeem gaan kosten? Zo goedkoop mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Specifiek merk weet ik niet maar muis/toetsenbord/scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben? zie lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Degelijke kwaliteit a.u.b.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? standaard afmetingen, geen poespas. Gaat niet om uitstraling maar echt om budget.
Vraagje, is een I3 processor aan te bevelen boven een Intel Pentium G3420 Boxed?
Opmerking: Ik ben van plan er zelf windows 8.1 te installeren.
Ik wil mijn buur helpen een budgetsysteem te kopen en de lokale dealer heeft een I3 die tegen de 500 euro loopt.
Dat kan misschien goedkoper dacht ik zodoende vraag ik om het maand mei BBG nog eens tegen het licht te houden want de systeemkast is bij Azerty (waar ik bestel) nauwlijks leverbaar en misschien is er ook alweer een component achterhaald.
Alvast bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Internet en office.
Wat mag het systeem gaan kosten? Zo goedkoop mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Specifiek merk weet ik niet maar muis/toetsenbord/scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben? zie lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Degelijke kwaliteit a.u.b.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? standaard afmetingen, geen poespas. Gaat niet om uitstraling maar echt om budget.
Vraagje, is een I3 processor aan te bevelen boven een Intel Pentium G3420 Boxed?
Opmerking: Ik ben van plan er zelf windows 8.1 te installeren.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3420 Boxed | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 39,49 | € 39,49 |
| 1 | Cooler Master Elite 344 USB 3.0 Zilver | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 29,- | € 29,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,98 | € 30,98 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 55,90 | € 55,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 240,27 | |