Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hans Jelle
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 21:59
De Kyocera Torque is een leuke smartphone voor mensen die niet zuinig zijn op hun mobiel en er toch lang mee willen doen.
Er zit een IP67 keuring bij, dat hebben meer telefoons tegenwoording.
Maar deze telefoon is ook nog MIL-STD gekeurd tegen vallen, straling, zout water en nog meer ongein.

Ik wil deze telefoon gaan aanschaffen, maar dat is alleen mogelijk in Amerika omdat ie alleen daar wordt verkocht, en dan nog alleen door de porfider Sprint.
Nu hebben we hier in Nederland geen Sprint. Dus heb ik niks aan een telefoon met een simlock van Sprint.
Heeft iemand deze telefoon al? (hoe zij je ervaringen met de telefoon in Nederland?)
Of weet iemand hoe ik deze telefoon kan unlocken?

Groet,

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:42
Sprint levert alleen maar CDMA telefoons en geen GSM. Ga je dus hier in Nederland niet kunnen gebruiken.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
Gaat sowieso niet werken in Nederland, want dat is alleen voor US netwerken, CDMA.
Kun je beter kijken naar de Chinese markt, waar je een ruimere keuze hebt uit ip67 gecertificeerde toestellen, ook met betere specificaties. De Lenovo S750 bijvoorbeeld.

http://www.aliexpress.com...0140520062324&needQuery=y

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40

13art

Moderator Mobile
GSM-unlockers en -flashers

Hoewel een rechter heeft besloten dat het unlocken deels is toegestaan is het voor ons vrijwel onmogelijk te achterhalen of de gebruikte methode legaal danwel illegaal is. Vandaar dat het op dit forum niet is toegestaan naar dergelijke praktijken te verwijzen middels hyperlinkjes en dergelijke. Zie de beleidstopics in de telefoniefora voor verdere uitleg hierover
Het algemeen beleid #verbodenhacken

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.