Hey allemaal,
Ik ga op korte termijn op mijzelf wonen en mis eigenlijk wel een printer.
Mijn rooster veranderd af en toe, en ook moet ik soms een formulier hier of daar uitprinten.
Dit kan natuurlijk iedere printer, maar ook heb ik gemerkt dat het wel handig is als men thuis kan scannen, gezien soms ook een ID o.i.d. moet worden gekopieerd en verzonden.
Scannen is een must gezien ik ook mijn audio ermee kan bewerken.
Wifi of bedraad, dat maakt niet zo veel uit, het liefst wifi i.v.m. anders een lange kabel moeten aanschaffen.
Faxen is ook een pluspunt maar dat is niet perse nodig.
Wifi komt er ook in mijn woning dus mocht die optie erop zitten is dat ook geen probleem.
In principe zag ik al printers voor zo'n 75-100 euro, maar hoe lang doet een printer over een cardridge?
Ik ben niet van plan veel in kleur te printen, voornamelijk zwart wit.
Een moderne zwartgekleurde printer lijkt mij het mooist.
Wat raden jullie aan en wat zijn jullie ervaringen?
Mvg Ting
Ik ga op korte termijn op mijzelf wonen en mis eigenlijk wel een printer.
Mijn rooster veranderd af en toe, en ook moet ik soms een formulier hier of daar uitprinten.
Dit kan natuurlijk iedere printer, maar ook heb ik gemerkt dat het wel handig is als men thuis kan scannen, gezien soms ook een ID o.i.d. moet worden gekopieerd en verzonden.
Scannen is een must gezien ik ook mijn audio ermee kan bewerken.
Wifi of bedraad, dat maakt niet zo veel uit, het liefst wifi i.v.m. anders een lange kabel moeten aanschaffen.
Faxen is ook een pluspunt maar dat is niet perse nodig.
Wifi komt er ook in mijn woning dus mocht die optie erop zitten is dat ook geen probleem.
In principe zag ik al printers voor zo'n 75-100 euro, maar hoe lang doet een printer over een cardridge?
Ik ben niet van plan veel in kleur te printen, voornamelijk zwart wit.
Een moderne zwartgekleurde printer lijkt mij het mooist.
Wat raden jullie aan en wat zijn jullie ervaringen?
Mvg Ting