Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 17:31
Anoniem: 221425 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:15:
Gratis tijdschriftenbon als je 500 euro of meer in één keer spaart bij de ING, vóór 13 juli 2014.
Moet te doen zijn. :)

Met deze Tijdschriftenbon Special heeft u keuze uit ruim 25 tijdschrift- en dagbladabonnementen. Zoals bijvoorbeeld Libelle, National Geographic, Flair, Donald Duck, VT Wonen, AutoWeek, Voetbal International en REIZEN.
Bron: http://ing.tijdschriftenbon.nl/faq
Anoniem: 221425 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:15:
Gratis tijdschriftenbon als je 500 euro of meer in één keer spaart bij de ING, vóór 13 juli 2014.
Moet te doen zijn. :)
Als je genoeg spaargeld hebt gewoon wat terugboeken en dan weer op de spaarrekening zetten, doe ik elke keer bij dit soort acties en werkt prima. Uiterraard wel kijken of je genoeg hebt, want de voorwaarden stellen dat je die inleg voor een bepaalde periode vast moet hebben. Daarna is het weer vrij de circuleren.

[ Voor 32% gewijzigd door zeef op 20-05-2014 09:55 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:23
iApp schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 01:14:
[...]

Bedankt, dat worden Donald Duckies op vakantie. :9
Krijg je dan een jaar abonnement cadeau ofzo???? Of wat geven ze nu eigenlijk weg ik krijg dit niet echt duidelijk. Eeen tijdschriften bon of 2500 ?rentepunten?.
IN het voorbeeld staat twee nummers Voetbal International. Dus niet bepaald de moeite om iets bij ING voor te openen. Als het idd een jaarabonnement is is het wel een leuke actie.

[ Voor 8% gewijzigd door thefox154 op 20-05-2014 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ziet er wel interessant uit, zeker als je gewoon even 500 van je spaarrekening kan trekken naar je betaalrekening, en dan weer terug :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 09:51
Even ter verduidelijking van de ING actie.

Het gaat in de meeste gevallen om 2 nummers van een blad of tijdschrift.

Hier een link naar de tijdschriften

http://www.ing.nl/particu...rzicht-tijdschriften.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Dat zie ik nu ook staan inderdaad:
Wat is de Tijdschriftenbon Special?
De Tijdschriftenbon Special is een cadeaubon waarmee u een gratis abonnement kunt kiezen uit ruim 25 tijdschriften en dagbladen. Van een tijdschrift of dagblad ontvangt u meestal 2 nummers. Goed om te weten: uw abonnement loopt automatisch af. Hier heeft u dus geen omkijken naar.
http://www.ing.nl/particu...bon-spaaractie/index.aspx

Dan is het een stuk minder interessant :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:51:
Dat zie ik nu ook staan inderdaad:

[...]

http://www.ing.nl/particu...bon-spaaractie/index.aspx

Dan is het een stuk minder interessant :')
2500 rente punten staat gelijk aan 25 euro dacht ik. Kun je beter die optie aanvinken bij het aanmelden.

Tot zover de ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo-
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-04-2020
Kan je inderdaad net zo goed voor de rentepunten kiezen.

Ben je een fervent lezer, koop je daarna 2x de Tijdschriftenbon met €10 korting (https://rentepunten.ing.n...omAutocomplete=true#52001)

Heb je uiteindelijk €20,- korting op tijdschriften en nog 500 punten te besteden (in plaats van 2 tijdschriften gratis a ong. €8,-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145013

Echter van rentepunten heb je er altijd al te veel en je kan ze maar beperkt aan te duur geprijsde goederen uitgeven. De jaren van leuke cadeautjes is blijkbaar ver achter ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Vroeger kreeg je nog weleens een telefoon als je ƒ 500 / € 500 spaarde...

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:18

knakworst

Get more sats!

13 jaar terug:

Afbeeldingslocatie: http://www.retroforum.nl/uploads/monthly_10_2011/post-446-0-83358400-1318149465.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:11

Bio

Ja. Of een mooie postbank-rugzak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145013

Ik heb "gehad"
- Telefoon
- Diverse handdoeken (blauw en oranje)
- Bagageweger
- Lampje op zonne-energie
- 2x anwb cadeaukaart van €10
- Toilettas
- Rugzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Wees geen dief van je eigen portemonnee en zoek een spaarrekening die meer oplevert dan die paupere ING.
Ik ben zelf klant bij hun voor mijn betaalrekening en heb een paar honderd euro op de Toprekening staan als realtime buffer. De rest van mijn spaargeld staat elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Henk007 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:50:
Wees geen dief van je eigen portemonnee en zoek een spaarrekening die meer oplevert dan die paupere ING.
Ik ben zelf klant bij hun voor mijn betaalrekening en heb een paar honderd euro op de Toprekening staan als realtime buffer. De rest van mijn spaargeld staat elders.
Welke bank? Hoe hoog is daar het rentepercentage? bankkosten per maand/kwartaal?

[ Voor 3% gewijzigd door freestyler2 op 20-05-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:05
Wat is dan volgens jou een spaarrekening die meer oplevert; wat gebruik jij daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-06 23:43
Ik heb nog 30 duizend van die spaarpunten, heb een maandje terug nog gekeken wat ik daarvan kan kopen.
Maar zat echt helemaal niks speciaals leuks tussen, overal ook nog bij betalen.

Als ik hier dan lees dat 2500 gelijk staat als 25 euro ongeveer, is dat toch nog 300 euro...
Dan moet ik daar toch nog wel iets leuks voor kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

jaaaa _/-\o_
Goede oude tijd van de mobiele telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Silent Thunder schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:56:
Wat is dan volgens jou een spaarrekening die meer oplevert; wat gebruik jij daarvoor?
ik heb een betaalrekening bij ING,
en daarnaast een spaarrekening bij Moneyou 1.7%, en bij SNS 1.6%.
(vrij opneembaar zonder minimum inleg.)

[ Voor 3% gewijzigd door M a r c o op 20-05-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Kijk maar eens rond op bijvoorbeeld http://www.spaarinformatie.nl/ of http://www.spaarrente.nl/

[ Voor 5% gewijzigd door Henk007 op 20-05-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:05
Is een half procent verschil; afhankelijk van je spaargeld kan dat toch wel een een hoop tientjes per jaar rente zijn die je misloopt.

Voor veel mensen is het een bridge too far om hun hele hebbe en houwe te gaan opzeggen en over te hevelen naar een andere instantie. Hoop mensen denken van sja, gaat dat allemaal wel goed met al mijn geld...

Maar het is toch wel veel rente wat je misloopt; misschien maar es over nadenken...

[ Voor 10% gewijzigd door Silent Thunder op 20-05-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Henk007 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:50:
Dit doe ik dus ook :) Qua betaalrekening wel een fijne bank imo.
Hier:
LeasePlan
Centraal Beheer
KNAB
ING

Tussen deze switch ik afhankelijk van de rente. Ze zitten meestal wel bovenin qua rentepercentage. Pluspunt bij deze banken is dat de rente maandelijks wordt bijgeschreven. Overboeken is zo gedaan en het de rekeningen zijn gratis dus ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Je hoeft echt niet 'je hele hebben en houwen' op te zeggen.
Gewwoon een spaarrekening openen bij de bank die je hebt uitgekozen, eventueel een kopie van een ID opsturen, en je spaargeld daarheen overmaken vanuit je ING rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Nu online
Vervelende vind ik ervan dat het vaak even duurt voordat het is overgeheveld naar je lopende rekening. Ik kan nu voor de pinautomaat op m'n telefoon even wat geld overboeken vanaf spaar, en dat gelijk opnemen.

Bij een externe spaarrekening duurt het vaak een dag/halve dag.

En zoveel heb ik er niet op staan, dus dat switchen levert meer nadelen dan voordelen op voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:58
M a r c o schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:59:
[...]

ik heb een betaalrekening bij ING,
en daarnaast een spaarrekening bij Moneyou 1.7%, en bij SNS 1.6%.
(vrij opneembaar zonder minimum inleg.)
Ik weet niet hoeveel geld je op die spaarrekening hebt staan, maar als je meer dan 25k hebt dan kun je net zo goed bij de ING een 'Bonusrenterekening' aanvragen. Dan krijg je ook 1.70% (moet je saldo wel minimaal gelijk gebleven zijn in een jaar). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 06-06 19:04
Voor een bonusrenterekening heb je geen 25k nodig. Gewoon even langs het kantoor en zeggen dat je een hogere rente wilt. Ze geven je dan direct de bonusrenterekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-06 10:59
en loont dat echt?
is de renten niet naar een paar maanden weer zo laag dat je er weer niks aan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:58
Xepos schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:19:
Voor een bonusrenterekening heb je geen 25k nodig. Gewoon even langs het kantoor en zeggen dat je een hogere rente wilt. Ze geven je dan direct de bonusrenterekening.
Klopt inderdaad. Ik was niet helemaal volledig. Alleen vanaf 25k heb je 1.70% rente en dat is hetzelfde als wat hij nu heeft. Daar ging het mij om. Bij lagere bedragen heb je ook minder rente en is het dus niet zo interessant.
timgoud schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:28:
en loont dat echt?
is de renten niet naar een paar maanden weer zo laag dat je er weer niks aan hebt?
De rente is op dit moment wel redelijk stabiel, al zou het in theorie nog steeds kunnen dalen. Laten we hopen van niet ;)

[ Voor 25% gewijzigd door oohh op 20-05-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
BLACKfm schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 00:11:
Uiterraard wel kijken of je genoeg hebt, want de voorwaarden stellen dat je die inleg voor een bepaalde periode vast moet hebben.
Dat zie ik niet in de voorwaarden staan.
Freakster86 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:45:
2500 rente punten staat gelijk aan 25 euro dacht ik. Kun je beter die optie aanvinken bij het aanmelden.
Rentepunten zijn vrijwel niets waard. Leuk detail is dat ik elk jaar een overzicht krijg op papier, met hoeveel ik er heb. Vorig jaar was dat ruim 50.000, online had ik er maar een paar. Briefje gestuurd, met de vraag waarom hun administratie niet klopt (het is tenslotte hun core business om de juiste getallen te hebben!). Reactie: weten we niet, maar hey, hier heb je 50.000 rentepunten om het goed te maken.
Dit jaar afschrift: ruim 100.000 rentepunten. Online zie ik er 50.000... Ik heb het opgegeven, administratie daar is een zooitje.

Er zijn zeer weinig producten die je daadwerkelijk zou willen kopen bij ING met rentepunten. Het meeste is elders goedkoper te vinden.
Wellicht ANWB-bonnen van 10 euro voor 5 euro, maar daar mag je er maar 2 van kopen, en er komen ongetwijfeld verzendkosten bij. Dat maakt het allemaal niet echt de moeite waard.
Bio schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:48:
Ja. Of een mooie postbank-rugzak!
Dat was inderdaad beter dan 2 of 3 tijdschriften. Ik tel in mijn herinnering 2 rugzakken, 3 handdoeken (de 4e keer heb ik overgeslagen omdat het opeens in het oranje was i.p.v. blauw), meerdere keren 7,50 euro o.i.d., een multitool-zakmes, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:18
lol...die heb ik nog jaren gebruikt, was echt een fijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Xepos schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:19:
Maar daar is de rente afhankelijk van het saldo. Tot 5000€ is dat nu 1,3% (dus nauwelijks lonend tov de 1,25% van de toprekening) , tussen 5k en 25k is het 1,5% en pas boven de 25k is het 1,7%, en alles met nog extra voorwaarden (een deel is bonusrente die je krijgt bij 1 jaar laten staan)

Ik heb zelf bij Nationale Nederlanden een online spaarrekening erbij genomen, die geven gewoon 1,7% zonder extra voorwaarden. Afsluiten ging zonder moeite online.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
overigens zitten er wel een paar leuke deals tussen in de rentepunten winkel.

Deze Weber heb ik er vorig jaar gekocht, scheelt toch echt met de prijs in de winkel
https://rentepunten.ing.nl/productdetails/5584611#31401

Goede handel zo te zien....heel marktplaats staat er vol mee :) hij wordt voor je besteld voor een paar tientjes extra.

Ook zag ik dat mensen hun rentepunten proberen te verkopen, e.o.a. contstructie dat iemand iets uitzoekt en hij dan met rentepunten betaalt.....beetje kansloos denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Silent Thunder schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:07:

Voor veel mensen is het een bridge too far om hun hele hebbe en houwe te gaan opzeggen en over te hevelen naar een andere instantie. Hoop mensen denken van sja, gaat dat allemaal wel goed met al mijn geld...
Bij Nationale Nederlanden is de rente 1,70%. Ik verhuis elke keer als de rente verandert naar een andere bank. In de afgelopen jaren heeft mijn spaargeld bij Bank Of Schotland (tegenwoordig Lloyds), MoneYou, Credit Europe Bank, OHRA, etc...

Heel simpel; rekening openen en geld terug naar bankrekening en dan weer overmaken naar nieuwe rekening.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Voor mensen die verwachten een gedeelte van hun spaargeld een tijdje te kunnen missen, is het ook interessant naar deposito's te kijken. Hoewel die de laatste tijd ook flink dalen.
Vorige zomer heb ik nog een Centraal Beheer deposito voor 3 jaar afgesloten voor 2.55%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Joostje123 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:57:
Ik heb nog 30 duizend van die spaarpunten, heb een maandje terug nog gekeken wat ik daarvan kan kopen.
Maar zat echt helemaal niks speciaals leuks tussen, overal ook nog bij betalen.

Als ik hier dan lees dat 2500 gelijk staat als 25 euro ongeveer, is dat toch nog 300 euro...
Dan moet ik daar toch nog wel iets leuks voor kunnen vinden?
Wij hebben laatst een stoomkoker gekocht en dat bevalt eigenlijk heel goed (vooral kip :~). De normale prijs is het me niet waard maar zo is het wel een leuk hebbeding. Al had ik liever ook gewoon een hogere spaarrente.

Als je daadwerkelijk zoveel punten kun je ook altijd nog de ANWB cadeaucard twv €10 kopen voor €5. Die kun je doorverkopen voor bijv €7,50 of gebruiken voor verjaardagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Saldo (punten) 107.383
oOo *O* :)F

Ik ben rijk

Oh wacht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
frickY schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:49:
[...]

Wij hebben laatst een stoomkoker gekocht en dat bevalt eigenlijk heel goed (vooral kip :~). De normale prijs is het me niet waard maar zo is het wel een leuk hebbeding. Al had ik liever ook gewoon een hogere spaarrente.

Als je daadwerkelijk zoveel punten kun je ook altijd nog de ANWB cadeaucard twv €10 kopen voor €5. Die kun je doorverkopen voor bijv €7,50 of gebruiken voor verjaardagen.
Hmmm wat raar, ik heb ook 20.000 punten, maar moet bij alles zelf bijbetalen :( Zo is het wel een beetje jammer..

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik zie trouwens net dat je 3 maanden 1,7% rente krijgt ongeacht je bedrag

http://www.ing.nl/particu...ariabele-rente/index.aspx
Profiteer nu van 1,70% actierente

Opent u de Oranje Spaarrekening voor het eerst? Dan ontvangt u nu de eerste 3 maanden na het openen van deze spaarrekening een actierente. Deze actierente geldt voor alle saldoklassen. Na de actieperiode van 3 maanden krijgt u de variabele rente die op dat moment voor uw saldoklasse geldt. Een spaarrekening openen met actierente kan t/m 13 juli 2014.
Ik heb al jaren een Oranje spaarrekening, mag ik zeker weer niet meedoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 08-06 23:43
frickY schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:49:
[...]

Ja jammer alleen dan van dat ze de fabrieksprijs adviesprijs gebruiken als originele prijs.
Die koker staat hier voor 75e

http://www.modern.nl/nl/k...PWEgKmeur4CFQgKwwod9ToAlQ

Dus die punten zijn gewoon geen drolwaard nou 5euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
gewoon goed vergelijken, er zitten echt wel een paar leuke aanbiedingen tussen.Sommige merken, of als een artikel net nieuw is, en soms ook bij de op=op

vorig jaar deze babyfoon gekocht net na introductie. scheelde toen mooi bijna €50 ondertussen al wat langer op de markt en dus ook voor lagere prijzen
https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6305762#68300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 17:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Twee jaar terug een Philips TV gekocht met rentepunten. Scheelde minstens €150 t.o.v. Pricewatchprijs. Zeker geen adviesprijs, want aan adviesprijzen hecht ik echt totaal geen waarde.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

oohh schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:13:
[...]

Ik weet niet hoeveel geld je op die spaarrekening hebt staan, maar als je meer dan 25k hebt dan kun je net zo goed bij de ING een 'Bonusrenterekening' aanvragen. Dan krijg je ook 1.70% (moet je saldo wel minimaal gelijk gebleven zijn in een jaar). :)
Die bonusrenterekening heeft een rente afhankelijk van het saldo dus dat slaat nergens op. Beter neem je dan een profijtrekening, waarvoor het minimum even goed 25k is en de rente ongeacht wat je er mee doet 1.7% is.

En uit ervaring, zolang je voldoet aan het minimum bij het openen van de rekening kijken ze daarna niet meer zo hard naar het saldo want mijn profijtrekening heeft al een tijdje geen 25k meer (huis kopen -> spaarrekeningsaldo keldert; zo werkt dat.)

Edit: ik zie nu dat die 1.7% van de profijtrekening een actierente is, die wat lager ligt na drie maanden. In dat geval is het geen slecht idee om een bonusrenterekening te nemen, *mits* je voornamelijk saldogroei op de rekening hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door CyBeR op 20-05-2014 12:29 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 11:59
Weet nog wel dat ik i-mode toestellen bij de ING kreeg. MSN op je telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Zojuist gebeld met de ING.

Omdat ik al een Oranje rekening had kon ik wel een andere spaarrekening openen. Ik heb een nieuwe toprekening geopend om met de 1,7% rente actie mee te kunnen doen. Het spaargeld overgeboekt en over 3 maanden weer terug.

Aangegeven dat het voor beide partijen makkelijker lijkt om gewoon iemand met een bestaande oranje rekening de actie rente te geven als ze hierover informeren. Maar goed, ICT hè, moeilijk moeilijk moeilijk.

Ironisch gezien willen ze d.m.v. deze actie meer mensen aan de oranje spaarrekening hebben, wat voor ING waarschijnlijk business technisch interessant is. Gevolg van deze actie is nu dat al mijn spaargeld op de Toprekening staat en hiervoor juist op mijn Oranje rekening.

Is weer over nagedacht, alleen niet lang genoeg en niet door de juiste personen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
Vorig jaar had je gratis pathe kaartjes :) Had ik er veel van gekregen toen. Dit jaar zal ik ook wel mee doen, maar 2 nummers is niet echt super.

Tip voor voetbalfans: neem een VI abbo via de ing punten. Scheelt 50% met de normale jaarprijs van VI, je krijgt alleen geen seizoensgids.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seven37
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-05 16:21
Rentepunten zijn wel degelijk wat waard, ik maar er elke 4 maanden gebruik van, mijn pathe unlimited met 50% korting. Vergeleken met de rente die ik "misloop" levert dit mij per rato meer op :)

Mochten mensen interesse hebben in ijs met dit mooie weer : https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6372861#77300

@hieronder, ik heb inderdaad 4 besteld, hopen op een lange zomer O-)

[ Voor 33% gewijzigd door seven37 op 20-05-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
seven37 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:05:
Rentepunten zijn wel degelijk wat waard, ik maar er elke 4 maanden gebruik van, mijn pathe unlimited met 50% korting. Vergeleken met de rente die ik "misloop" levert dit mij per rato meer op :)

Mochten mensen interesse hebben in ijs met dit mooie weer : https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6372861#77300
Ben & Jerry’s Pint (500 ml) Waardebon € 2,95
Administratiekosten € 1,95
Totaal Euro (incl. BTW) € 4,90

:F De gemiddelde C1000/AH/Jumbo actie is goedkoper, sterker nog, normaal is bijv. Cookie Dough maar 10 cent duurder. Bespaar je de moeite zou ik zeggen :)

Edit: tenzij je er meer tegelijk besteld (>3 bijv.)

[ Voor 3% gewijzigd door J0YR1D3R op 20-05-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik heb pas 2 van deze gekocht: https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6260014#63259

Prima handbagagekoffer en behoorlijk onder de winkelprijs: http://www.beslist.nl/pro...sonite_Cosmolite_Spinner/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:34

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Vergeet de waardebon van wijnbeurs.n niet. 40 euro korting voor maar 20 euro.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Laatst online: 06-06 23:51
Hoppa gewoon maar aangemeld, had al paar keer een bedrag hoger dan 500€ gespaard deze maand. Toch weer iets gratis :). Vorig jaar was het inderdaad de Pathe bioscoop bon! was ook leuk!

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ahhh, dat verklaart waarom ik daar zoveel mensen mee zie opeens.

* CyBeR heeft er ook twee van maar al gekocht toen ze nog net nieuw waren, dus nog lang niet in de rentepuntenwinkel.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 14:38
Nette prijs, maar vind het nog steeds veeel te veel voor een koffer.
Rentepunten genoeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Weet iemand of je die rentepunten ook kunt 'giften'? Ik ken iemand die ik er erg blij mee kan maken. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

DancePlaza

ninja

iApp schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:06:
Weet iemand of je die rentepunten ook kunt 'giften'? Ik ken iemand die ik er erg blij mee kan maken. :)
nee helaas niet, je kan ook niet het product bestellen (>200euro) en deze laten bezorgen op een ander adres

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

DancePlaza schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:14:
[...]

nee helaas niet, je kan ook niet het product bestellen (>200euro) en deze laten bezorgen op een ander adres
Helaas... toch bedankt!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB54
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-06 21:16
Kortingsbonnen voor een midweek Centerparcs (37,50 bijbetalen voor 150 Euro korting) loont zich als je van Centerparcs houdt. Daarbij: gratis voorkeursligging en "toppings" zoals fietsen, zonnebank, krant. Verder vroegboekkorting (als je op tijd bent) en 55+ korting (laat familielid/bekende de boeking doen) en voor nog geen 200 Euro ben je een midweek onder de pannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaadstra
  • Laatst online: 08-06 14:09

zaadstra

Überprutser

Altijd grappig, twee blaadjes lezen in de vakantie.

Die rentepunten heb je geen moer aan, je betaalt gewoon de normale winkelprijs en een half gaziljoen aan rentepunten. De prijzen zijn gewoon te hoog en de verzend- en handlingkosten geven de nekslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 17:39
MB54 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:31:
Kortingsbonnen voor een midweek Centerparcs (37,50 bijbetalen voor 150 Euro korting) loont zich als je van Centerparcs houdt. Daarbij: gratis voorkeursligging en "toppings" zoals fietsen, zonnebank, krant. Verder vroegboekkorting (als je op tijd bent) en 55+ korting (laat familielid/bekende de boeking doen) en voor nog geen 200 Euro ben je een midweek onder de pannen.
Eens. Laatst zelfs gratis een bon kunnen krijgen daar. Voor nog geen 200 euri een week in een luxe huis met sauna, top. Jammer dat gezeik op die rentepunten, zijn vaak zat leuke aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seven37
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-05 16:21
Nog een leuke aanbieding: Watchdogs
PC - 34,95
Xbox360 - 38,95
PS4 - 39,95
PS3 - 38,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 00:38

aex351

I am the one

Het hebben van spaarrekening bij de ING is veelal niet interessant vanwege de lage spaarrente, 1,25% (tot €25.000) - 1,60% (vanaf €75.000), plus dat zo'n alles-in-één rekening ook nog eens geld kost. Nu zijn er tal van banken die gratis spaarekeningen aanbieden met hogere rentes. Een voorbeeld: Internetsparen bij de Nationale-Nederlanden (onderdeel van de ING Groep) met een rente van 1,70% en gratis. Kortom, leuke actie voor 2x een tijdschrift maar let op dat je niet blijft 'hangen'.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 05-06 12:42

C0nscious

Mysteryman.

Net 2x National Geographic gekozen, maar had tussendoor geld nodig dus de 500 euro weer teruggestort. Zou de tijdschrift 'deal' nu automatisch geblocked worden? :P

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bon binnen gekregen dit weekend :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-06 12:45
C0nscious schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:09:
Net 2x National Geographic gekozen, maar had tussendoor geld nodig dus de 500 euro weer teruggestort. Zou de tijdschrift 'deal' nu automatisch geblocked worden? :P
ING heeft eerder acties gehad waarbij in de voorwaarden expliciet stond dat het bedrag tenminste twee of drie maanden op je rekening moest blijven staan. Dat stond er deze keer niet in. Volgens mij is alleen het eenmalig overmaken naar je spaarrekening (en het daarna van mij part er weer afhalen) voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 627048

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Perkouw op 10-02-2015 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik mis zo erg de pathe vouchers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Mars18 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:24:
Ik mis zo erg de pathe vouchers :(
Ik weet niet of je airmiles spaart, daar kun je ze wel halen: http://www.filmkaartje.com/?&tokenId=

Of als je T-Mobile hebt, die heft ze ook

[ Voor 8% gewijzigd door Viper® op 10-02-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:58
Nieuwe ING Spaaractie:
Extra beloning voor spaarders
Benut u deze mooie kans om alles uit uw spaargeld te halen? Meld u dan nu aan en krijg voor elke
€ 2.500 saldogroei € 5 cadeau. Dat betekent tot wel € 500 bovenop uw spaargeld. Dat laat u toch niet lopen? Vul het aanmeldformulier in en laat uw spaargeld direct groeien.
Rekent u even mee?
Zo doet u mee
Meld u aan vóór 1 maart 2015
Voor elke € 2.500 saldogroei krijgt u € 5
Tot wel € 500 extra beloning
Uitbetaling: uiterlijk 21 april 2015

https://www.ing.nl/partic...spaar-nu-extra/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 18:27
esmittie schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:02:
Nieuwe ING Spaaractie:
Benut u deze mooie kans om alles uit uw spaargeld te halen? Meld u dan nu aan en krijg voor elke
€ 2.500 saldogroei € 5 cadeau. Dat betekent tot wel € 500 bovenop uw spaargeld. Dat laat u toch niet lopen? Vul het aanmeldformulier in en laat uw spaargeld direct groeien.
Rekent u even mee?
Zo doet u mee

lol alsof iemand zo maar 250.000 euro kan weg leggen voor die 500 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Gupster schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:13:
[...]

lol alsof iemand zo maar 250.000 euro kan weg leggen voor die 500 euro....
alsof iemand die dat vermogen bezit zomaar de moeite wil gaan doen om het voor die paar maanden tegen een paupere rente bij ING te parkeren. .... ;)
/me heeft geen 250k maar laat deze spaaractie mooi schieten

[ Voor 10% gewijzigd door Henk007 op 10-02-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
het hoeft er maar een maand en 2 dagen op te staan.
Dat hebben ze dan toch geleerd van vorig jaar. dan hoefde het er maar 1 dag op te staan.
Als je dan kijkt wat je renteverlies is bij ING, tov de andere spaarrekeningen, dan verlies je 4 euro per 10k.
(uitgaande van 1% tegen 1,45%)
Je "winst" is dan 16 euro per 10k.

Als je een paar duizend euro hebt niet de moeite dus.
Maar met >50k is het toch vrij makkelijk verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Viper® schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:40:
[...]

Ik weet niet of je airmiles spaart, daar kun je ze wel halen: http://www.filmkaartje.com/?&tokenId=

Of als je T-Mobile hebt, die heft ze ook
Bedoel eigenlijk de pathe unlimited kaart voor maar 9 euro per maand die ing had, echt geen geld...
Maar dacht dat dit te rentepunten topic was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Mars18 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:55:
[...]
Maar dacht dat dit te rentepunten topic was ;)
Eeuh, nee, Dit topic gaat over de ING spaaractie die de laatste 3 jaar gehouden wordt.
Niet over de rentepunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-04 08:44
esmittie schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:02:
Nieuwe ING Spaaractie:
Rekent u even mee?
Zo doet u mee

Let op: na de controle datum van 1 maart, moet het bedrag nog 1 maand op je rekening staan.
Ze controleren je rekening per 1 januari (als je geen rekening had is dit gewoon 0) Daarna controle per 1 maart.

Rente bij ING is op dit moment 1,3% - rente Rabobank was 1 % dus alles overgeboekt. :9

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Actie is voorbij, maar aanmelden kan nog wel via:
https://www.ing.nl/partic...extra/deelname/index.html 8)7
Pagina: 1