Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Echter zie ik op de site wel staan dat het FullHD scherm optioneel is. Geen idee wat daar de meerprijs van zal zijn.
"Optioneel Full HD-beeldschermGeniet van schitterende beelden op een 16:9 breedbeeldscherm met optioneel 15,6-inch Full HD-beeldscherm (1920 x 1080)."
Edit: Blijkbaar las ik het verkeerd, want bij de webshops staat idd gewoon FullHd voor die prijs
[ Voor 12% gewijzigd door fm77 op 20-05-2014 09:46 ]
Daarnaast kun je in de winkel (paradigit) gewoon eens kijken voordat je hem daadwerkelijk koopt.
Of je bestelt hem online en maakt gebruik van de zichttermijn/wet koop op afstand als de laptop toch niet bevalt.
Bedenk dan van te voren gewoon een test waaraan je hem wilt onderwerpen
edit
voor 30,- meer levert 4launch een toshiba met vergelijkbare specs
pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-180
[ Voor 22% gewijzigd door Sjakskus op 20-05-2014 10:13 . Reden: toshiba ]
Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies
Verwijderd
Kan wel zijn, maar goedkoper gaat het niet worden. Heb je een budget van rond de 500 euro is het momenteel de beste deal. Bij Lenovo krijg je sowieso altijd een zekere kwaliteit en het toetsenbord is goed in orde. Wachten kan natuurlijk altijd even sommigen zeggen dat de Saturn actie eraan komt, maar anderen zeggen weer dat zo'n BTW wegermee actie niet meer komt.Jornv schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:55:
Als je geen haast hebt is het verstandig om even te wachten totdat er wat reviews over dit model verschijnen. Het lijkt me wel een goede deal, maar bij budgetlaptops is het altijd maar afwachten met de kwaliteit.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2014 10:34 ]
Ik zeg niet dat de ts zou moeten wachten totdat de laptop goedkoper wordt, want het lijkt me al een prima deal.