Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop met Full HD voor 500 euro

Pagina: 1
Acties:

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11 23:12

Paddo

¿Ik hier?

Topicstarter
Ik zag dat er hier voor deze laptop nog geen topic voor was.

Ik ben al een tijdje aan het oriënteren voor een goedkope laptop met een FullHD scherm.

Deze zijn erg weinig te vinden maar nadat ik een tijdje geleden het nieuwsbericht zag van de nieuwe Lenovo Z50 zag ik ook tot mijn verbazing dat deze ook al te koop is in NL.

pricewatch: Lenovo Z50 70-00365

De andere specs zijn nog best ok. Een i3 processor iets te weinig geheugen (4 Gb) en 500 gb HD (normaal).

Heeft iemand ervaringen met deze laptop?

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een i3 is idd wat krap, maar voor wat basis internetten en kantoorwerk valt dat ook wel mee.
Echter zie ik op de site wel staan dat het FullHD scherm optioneel is. Geen idee wat daar de meerprijs van zal zijn.

"Optioneel Full HD-beeldschermGeniet van schitterende beelden op een 16:9 breedbeeldscherm met optioneel 15,6-inch Full HD-beeldscherm (1920 x 1080)."

Edit: Blijkbaar las ik het verkeerd, want bij de webshops staat idd gewoon FullHd voor die prijs

[ Voor 12% gewijzigd door fm77 op 20-05-2014 09:46 ]

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Als je geen haast hebt is het verstandig om even te wachten totdat er wat reviews over dit model verschijnen. Het lijkt me wel een goede deal, maar bij budgetlaptops is het altijd maar afwachten met de kwaliteit.

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 15:34
Volgens de links naar de webshops leveren ze het full hdscherm.
Daarnaast kun je in de winkel (paradigit) gewoon eens kijken voordat je hem daadwerkelijk koopt.
Of je bestelt hem online en maakt gebruik van de zichttermijn/wet koop op afstand als de laptop toch niet bevalt.

Bedenk dan van te voren gewoon een test waaraan je hem wilt onderwerpen

edit
voor 30,- meer levert 4launch een toshiba met vergelijkbare specs
pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-180

[ Voor 22% gewijzigd door Sjakskus op 20-05-2014 10:13 . Reden: toshiba ]

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Verwijderd

Jornv schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:55:
Als je geen haast hebt is het verstandig om even te wachten totdat er wat reviews over dit model verschijnen. Het lijkt me wel een goede deal, maar bij budgetlaptops is het altijd maar afwachten met de kwaliteit.
Kan wel zijn, maar goedkoper gaat het niet worden. Heb je een budget van rond de 500 euro is het momenteel de beste deal. Bij Lenovo krijg je sowieso altijd een zekere kwaliteit en het toetsenbord is goed in orde. Wachten kan natuurlijk altijd even sommigen zeggen dat de Saturn actie eraan komt, maar anderen zeggen weer dat zo'n BTW wegermee actie niet meer komt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2014 10:34 ]

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Aangezien dit model nu uit is kun je aannemen dat het niet al te lang meer zal duren voordat er reviews verschijnen.
Ik zeg niet dat de ts zou moeten wachten totdat de laptop goedkoper wordt, want het lijkt me al een prima deal.
Pagina: 1