Prachtige goal!!!
De nummer 3 van 4 jaar terug wordt wereldkampioen. Dat belooft wat!
Gelukkig geen Portugal die verliest, was het dweilen met de kraan open zeg..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
MOOI!
Het voetbalteam wat zowaar voetbalde dit WK is kampioen
Het voetbalteam wat zowaar voetbalde dit WK is kampioen
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Messi die de hele wedstrijd maar loopt rond te sjokken.. dat iedereen dat maar goed vindt joh? Als ik Argentijn was had ik me daar echt pissig om gemaakt.
Rotterdam
Ben blij dat Argentinië verloren heeft.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Verdiende overwinning wat mij betreft, ook gezien het toernooi verder.
anticlimax...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja! Europese overwinning in Zuid Amerika!
Eindelijk!horizon1978 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:37:
Heerlijk, verdiende titel voor imho het beste team van het WK. Hopelijk raak Schweinsteiger tijdens de ceremonie geen ledematen kwijt.
Nederland had kunnen winnen van Duitsland...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En omdat we lid van de EU zijn, hebben we dan toch een beetje ook gewonnen...horizon1978 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:37:

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! HEERLIJK!
De mooiste woorden van deze thread!dutchgio schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:37:
De nummer 3 van 4 jaar terug wordt wereldkampioen. Dat belooft wat!
Het ergste van vanavond - wij hadden dit Duitsland kunnen hebben.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Argentinië zal misschien wel wat commentaar op Messi gaan hebben. Maar zonder die goals van Messi was Argentinië laatste in de poulefase.
En wat hebben alle andere Argentijnen, op Mascherano na, nu eigenlijk laten zien?
En wat hebben alle andere Argentijnen, op Mascherano na, nu eigenlijk laten zien?
België heeft geel en Duitsland goud, toch?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Jawohl! Supergeilklasse! Affentittengeil! Der Hammer! Toll, toll, toll!
Deutschland ist Weltmeister!
Deutschland ist Weltmeister!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dat gaan we maar snel vergeten.Dr. Strangelove schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:39:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Louis heeft die Bayern spelers alles geleerd.Twhomp schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:38:
[...]
En omdat we lid van de EU zijn, hebben we dan toch een beetje ook gewonnen...
Beste beeld van deze wedstrijd:

Close enoughAyazis schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:38:
Ik zeg filmpje van dont cry for me argentina met huilende argentijnen...
http://youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Jup. Gare wedstrijd. Duitsland tegen Brazilië was leuk verder hebben ze bar weinig laten zien. Wat mij betreft een steen-papier-schaar. Argentinië beter dan NL. DL beter dan Arg. NL beter dan DL.Fiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:37:
anticlimax...
Zeiden we ook van ArgentiniëDr. Strangelove schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:39:
Je hebt gelijkDr. Strangelove schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:39:
Ja had gekund maar helaas.Fiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:38:
Nederland had kunnen winnen van Duitsland...
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Ik ben blij dat een schopper als Mascherano het niet wint, en die Aguero gun ik het verlies ook.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mascherano was goed en stabiel ja, maar Di Maria mocht er ook zijn. Verder grotendeels matig gespeeld.Fleximex schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:39:
Argentinië zal misschien wel wat commentaar op Messi gaan hebben. Maar zonder die goals van Messi was Argentinië laatste in de poulefase.
Voor de wedstrijd had ik het de Duitsers enigszins gegund maar nu toch niet. Argentinie was aanvallend boeiender. (toch wel een lelijke finale imho)
Uiteindelijk is met deze wedstrijd gebleken dat Nederland 1 van de grootste kansen die ze ooit op een wereldbeker hebben gehad hebben gemist. (samen met de Belgen overigens)
Uiteindelijk is met deze wedstrijd gebleken dat Nederland 1 van de grootste kansen die ze ooit op een wereldbeker hebben gehad hebben gemist. (samen met de Belgen overigens)

How do you save a random generator ?
Haha tweede moet je ook nog blijven voor de medailles, dan kan je beter vierde worden. Dan kan je tenminste direct weg.
Laten we dat maar niet doen nee, dat komt niet goedColtrui schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:41:
[...]
We verloren van dit Argentinië, net als Oranje
Nou nee, laat me die alley niet ingaan
Argentinië speelde niet onverdienstelijk maar er werd wel erg slecht met kansen omgegaan. Higuain, Aguero, Palacio hebben echt veel verspeeld.
Had Nederland ook niet op dat schavotje gemoeten om de bronzen plakken op te halen...?jip_86 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:41:
Haha tweede moet je ook nog blijven voor de medailles, dan kan je beter vierde worden. Dan kan je tenminste direct weg.

Tot binnen twee jaar in Frankrijk, Nederbroeder.dutchgio schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:42:
[...]
Laten we dat maar niet doen nee, dat komt niet goed
België, Nederland en Duitsland hebben de Europese eer prima hoog gehouden.
AC/DC!!!!!!!!!

Wel kwalificeren hé, of zijn die al geweest?Coltrui schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:43:
[...]
Tot binnen twee jaar in Frankrijk, Nederbroeder.
Hij heeft wel een goede kans nu.D-e-n schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:43:
Robben wel de Gouden Bal nu?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hebben we eigenlijk wel het WK in lingerie gewonnen?
Vast wel het waren allemaal Nederlanders haha.andries.t.net schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:44:
Hebben we eigenlijk wel het WK in lingerie gewonnen?
Hoor net dat Giselle Bundchen de beker overhandigt aan het elftal. Wat veel mensen niet weten is dat zij Braziliaanse is, met een Duitse achternaam...
Die Gotze heb ook geen lelijk mokkel trouwens
[golddiggermode]
Ik had voetballer moeten worden
[/golddiggermode]
[golddiggermode]
Ik had voetballer moeten worden
[/golddiggermode]
Prachtig stadion!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Oh, dat 2e worden is zo kut he. We weten hoe het is. Gisteren kon ik nog genieten en trots zijn. Argentijnen zullen het even moeilijk hebben.
Viper® schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:46:
Die Gotze heb ook geen lelijk mokkel trouwens
[golddiggermode]
Ik had voetballervrouw moeten worden
[/golddiggermode]
Kwalifcatie poule nederland;
IJsland
Kazachstan
Letland
Nederland
Tsjechië
Turkije
Belgie:
Andorra
België
Bosnië-Herzegovina
Cyprus
Israël
Wales
Als dat niet lukt verdien je niet om op een WK aanwezig te zijn
Hahahahaha
"'cause I'm happppyyy"
Al die Argentijnen:
"'cause I'm happppyyy"
Al die Argentijnen:
[ Voor 29% gewijzigd door max op 13-07-2014 23:49 ]
Gaat nog lastig worden...
- Nederland
- Tsjechië
- Turkije
- Letland
- IJsland
- Kazachstan

Die Brazilianen zullen verre van tevreden zijn met 7-1 en 3-0 aan hun broek. Er gaan nog kopper rollen daar.Joosie200 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:47:
De Brazilianen kunnen tevreden zijn, die Argentijnen gaan er niet in hun land vandoor met de beker
Leuk nummer voor Argentinië. Sympathiek.
Hmm, ik had gedacht dat Frau Merkel wel de beker zou uitreiken.sypie schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:46:
Hoor net dat Giselle Bundchen de beker overhandigt aan het elftal.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Staat er nu Goedzeg of Goedzo in de titel van dit topic, i.p.v. Götze?
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Eerlijk is eerlijk, ik ben blij dat we de troostfinale gewonnen hebben, dit voelt gewoon veel beter aan dan de finale verliezen zoals 4 jaar geleden.
⏩ PVOutput☀️
Modjes komen uit Limboland?-The_Mask- schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:49:
Staat er nu Goedzeg of Goedzo in de titel van dit topic, i.p.v. Götze?
Timber
Tja zo kun je wel meer toepasselijke nummers afspelen, ook voor Argentinië.
*Dotan - Home*
Hmm, verliezen van dit Duitsland is geen schande, al hadden we ze kunnen hebben imho.Quad schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:49:
Eerlijk is eerlijk, ik ben blij dat we de troostfinale gewonnen hebben, dit voelt gewoon veel beter aan dan de finale verliezen zoals 4 jaar geleden.
Ehm...dutchgio schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:47:
[...]
Kwalifcatie poule nederland;
IJsland
Kazachstan
Letland
Nederland
Tsjechië
Turkije
![]()
Belgie:
Andorra
België
Bosnië-Herzegovina
Cyprus
Israël
Wales
Als dat niet lukt verdien je niet om op een WK aanwezig te zijn
IJsland
Kazachstan
Letland
Tsjechië
Turkije
Als jullie dat niet lukt, van hetzelfde laken een pak. Maar ik neem aan dat je dat ook bedoelde
[ Voor 5% gewijzigd door Coltrui op 13-07-2014 23:52 ]
Modjes zijn niet zo van de 'ö'
⏩ PVOutput☀️
Point disprovenQuad schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:50:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
leuk popje die vrouw van draxler

[ Voor 5% gewijzigd door bobsquad op 13-07-2014 23:51 ]
oQuad schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:50:
Zeg dat dan meteen man,
Je wilt gewoon niet toegeven.
⏩ PVOutput☀️
Degene die de 90 min heeft bedacht zat er naast!-The_Mask- schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:41:
[...]
Een wedstrijd duurt 90120 minuten en aan het eind winnen de Duitsers. Toch?
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Jeetje ze hebben wel goede wederhelften bij het duitse team zeg
Die Turken en Tsjechen zijn echt niet makkelijk en ook IJsland is een prima ploegje!Coltrui schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:50:
[...]
Ehm...
IJsland
Kazachstan
Letland
Tsjechië
Turkije
Als jullie dat niet lukt, van hetzelfde laken een pak!
WK Lingerie voortaan door de echte voetbal vrouwen laten doen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Wedden dat die morgenavond allemaal lid worden van de milehighclubGoron schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:52:
Jeetje ze hebben wel goede wederhelften bij het duitse team zeg
Zouden die ook kunnen voetballen?Joosie200 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:52:
Je hebt die Mannschaft, maar die Frauschaft is veule malen leuker![]()
Niet alleen bij voetbal trouwens, alle topsportJoosie200 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:52:
Je hebt die Mannschaft, maar die Frauschaft is veule malen leuker![]()
iets met macht en geld
[ Voor 10% gewijzigd door Viper® op 13-07-2014 23:54 ]
Ze hebben wel ballen.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.