Speel ook Balls Connect en Repeat
Bal is rond.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:06:
Duitsland kan wel inpakken zo. Sterk argentinie
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als ze zo goed tegen Nederland hadden gespeeld dan hadden ze vast gewonnen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
of hamstringsTristan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:07:
Messi lies problemen?
Dat is nog altijd prettiger dan via strafschoppenFiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:08:
[...]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Noem dat niet echt een overwinning meer geluk.Fiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:08:
[...]
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
★ What does that mean? ★
Zal toch niet weer penalty's worden,?Fiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:10:
Als ze de kansen zo blijven missen dan zou het wel eens nul - nul kunnen worden...
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Jij zou commentator bij de NOS kunnen worden!Fiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:10:
Als ze de kansen zo blijven missen dan zou het wel eens nul - nul kunnen worden...
Gewoon 90 minuten stilte
★ What does that mean? ★
Ja, vergeten over te schakelen op BBC1, nu dus geswitchedMrMonkE schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:10:
Yomanda is weer aan het commentaar geven hoor ik.
Ik ook helaas, moet weer vroeg op.
Ik ben nogal een zeikerd als het op uitspraak aankomt maar volgens mij spreekt Snoeks zijn naam gewoon goed uit?
Lekker kort.
Stomme neuer. Slecht van die scheidsrechter.
ora et labora
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Neen
Agwero. Maar ik hoorde geen k-klank.Kaap schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:15:
Volgens mij is het a-gu-ero. Geen k klank.
Overigens, wie zei zojuist ook alweer iets over uitkomende keepers en rood?

Is gewoon een aanslag van Neuer
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nah, was tijdens de aanvang vd tweede helft toen Lavezzi eruit gingkenneth schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:17:
[...]
Agwero. Maar ik hoorde geen k-klank.
Overigens, wie zei zojuist ook alweer iets over uitkomende keepers en rood?
Volgens mij zag ik in de herhaling dat het in de 16 is, dus hij had daar alles te zoeken.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:17:
Nuer had hier geel moeten hebben, hij heeft daar niks te zoeken.
Rood? Was gewoon op de bal hoor, goed verdedigd, dat het gevaarlijk spel was, is iets anders.Kevinp schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:18:
Komen ze goed weg ipv penaltyv en rood en vrije trap mee
[ Voor 99% gewijzigd door enchion op 13-07-2014 22:20 ]
How do you save a random generator ?
⏩ PVOutput☀️
Naja, hij plant wel een knie op z'n wang...BlackShadow schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:19:
[...]
Rood? Was gewoon op de bal hoor, goed verdedigd, dat het gevaarlijk spel was, is iets anders.
Schumacher vs Battiston in 1982 wordt ermee bedoeldenchion schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:19:
[...]
Dit vind ik eerlijk gezegd een stijlloze referentie/verwijzing die echt niet kan.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Daar hebben ze dit voor uitgevonden:enchion schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:19:
[...]
Dit vind ik eerlijk gezegd een stijlloze referentie/verwijzing die echt niet kan.
http://gathering.tweakers..._topicreport/1591478/last
Daarnaast denk Ik dat de bal nog net buiten de 16 was. Maat dat was onmogelijk om te zien. De speler stond er binnen
Zo noemen ze hem al weken...Harribo schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:20:
Haha sporza :Schweini staat vrij
Geen onaangename wedstrijd, maar toch te veel handrem.
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 13-07-2014 22:23 ]
Sepp14 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:20:
[...]
Schumacher vs Battiston in 1982 wordt ermee bedoeld
Dacht dat het een verwijzing was naar de Coma situatie van de F1 coureur.Fiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:20:
Daar hebben ze dit voor uitgevonden:
http://gathering.tweakers..._topicreport/1591478/last
Gelukkig niet dus.
How do you save a random generator ?
Ah dan kan ik de TV alvast uitzettenColtrui schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:22:
Dit blijft 0-0 en dus wordt deze match beslecht in het voordeel van de Duitsers middels penalties. Jammer.
Geen onaangename wedstrijd, maar toch te veel handrem.
Neen
Ik vind ze allebei sterk spelen. Alleen de afwerking laat te wensen over...Harribo schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:22:
Tja iedereen roept nu dat de Duitsers niet sterk spelen maar das natuurlijk flauwekul, arg
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ora et labora
Aguero of Mascherano?Harribo schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:24:
Hey een terechte kaart!
⏩ PVOutput☀️
De gele kaarten beginnen te komen, denk dat er nog wel een paar bij komen.Suspicion schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:24:
hij heeft eindelijk zijn kaarten gevonden
Dat hoeft nu ook weer niet, maar de schrik voor de tegengoal gaat nu na 70 minuten spelen bij beide teams. Het blijft de finale he
Dus ik gok dat het gelijk gaat eindigen (ook al scoort er nog een team) en dat de boel beslist gaat worden door pingels.
⏩ PVOutput☀️
Webb bedoel je?Suspicion schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:27:
Weet iemand waarom Webber deze match niet fluit?
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.