Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kleine laptop met touchscreen

Pagina: 1
Acties:

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 23:13
Hallo,
Mijn oude laptop is helaas een tijdje geleden overleden(Vaio svs13), maar krijg gewoon mijn aankoop bedrag terug na 2 jaar:) top service.

Ik werk nu al een tijdje op mijn surface rt maar wil nu wel weer een volledige w8 versie.
Daarom ben nu op zoek naar een kleine laptop met een touchscreen, aangezien dit mijn laptop en mijn tablet gaat vervangen.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
office taken, zoals word, excel, project e.d.
browsen
Zware taken doe ik thuis of remote vanaf de laptop.

Wat mag je laptop gaan kosten?
tussen de 500 en 700 euro

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc.)

Ja, ik gebruik hem vooral op school en neem hem dus elke dag mee op de fiets.
Gewicht: zo laag mogelijk
Accuduur: 4a5 uur of meer
grootte: 11 tot 13 inch ongeveer
Resolutie: als het kan 900p of 1080p maar mag ook 768p zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee

Ik zat zelf te denken aan
http://www.bol.com/nl/p/t...IE002021B9200000011869723
Nu 577 met de korting

Of een surface pro, aangezien ik de surface rt een geweldige tablet vind.
pricewatch: Microsoft Surface Pro 128GB Zwart

pricewatch: Microsoft Surface Pro 2 64GB Zwart (zakt denk ik nog wel, omdat waarschijnlijk morgen de 3 wordt aangekondigd).

• Ruudox
Nu kan ik een surface pro 128gb voor 540 krijgen
En een surface pro 2 64 gb voor 690

Is de 2 het geld waard of niet?

• Barts14
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-11 19:04
Als jij graag een langere accuduur hebt dan is de 2 z'n geld misschien wat meer waard. Die ssd van de 2 is wel een issue, daar hou je gewoon heel erg weinig van over. Op mijn eigen Surface Pro 1 haal ik qua accuduur zo'n 5 uur max (met helderheid op z'n laagst, energiebespaarstand aan enz.) en van mijn 128gb ssd had ik zo'n 82 gb over

*edit* Qua performance zul je het meestal niet echt merken, eigenlijk was alleen de accuduur significant beter in de Pro 2. Correct me if I'm wrong:)

[ Voor 18% gewijzigd door Barts14 op 22-05-2014 21:45 . Reden: extra info bijgevoegd ]

• Ruudox
Ik ben uiteindelijk voor de surface 1 gegaan. vanwege de 128GB

De accu valt best nog wel mee. Ik heb 4.5 uur op de accu gedaan voordat de waarschuwing kwam dat die bijna leeg was en heb in die tijd ook nog heel veel programma's zitten installeren, dus met gewoon gebruik zal ik de 5 uur ook wel halen.