Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Vanaf eind juli mag ik een ander toestel uitkiezen, omdat mijn abonnement afloopt van mijn huidige telefoon.
Ik maak nu gebruik van een Sony Xperia S, waar ik dan gelukkig vanaf ben. Het toestel was in het begin op Android 2.3 heel erg fijn, maar daarna werd het steeds minder. Vooral omdat ik het toestel had gekocht vanwege de snelle opstart tijd van de camera app, en de snelheid waarmee de foto's konden worden gemaakt.

Ik betaal nu €25 per maand, en dat wil ik ook zo rond die koers houden.

Hieronder een aantal punten die ik belangrijk vind voor de nieuwe telefoon:

- Goede camera, en die zonder lag Full HD kan filmen
- Niet groter als 4,3 inch
- 4G ready

Zelf heb ik al gekeken voor een aantal toestellen zoals de iPhone 5C en de Samsung Galaxy S4 Mini.

Ook heb ik al naar de Sony Xperia Z1 Compact gekeken, maar die is nog vrij duur voor het aantal minuten en GB's.

Weten jullie nog toestellen waar ik overheen heb gekeken, die ook aan mijn eisen voldoen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2014 17:00 . Reden: Huawei P6 was 4,7 inch ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:43
Ik zou zeggen, ga naar een Phonehouse en vertel ze wat je nodig hebt aan minuten en Mb's, en wat je per maand wil uitgeven en eventueel bij welke provider of op welk netwerk je wil zitten, en dan hoor je gauw genoeg wat kan in je abonnement.

Wat betreft gebruik, elk toestel wordt trager naarmate het ouder wordt en software updates krijgt, hoofdzakelijk vanwege nieuwe functies toegevoegd aan het OS en vervuiling door eigen gebruik en niet opschonen ongebruikte apps e.d.

Je zou nog kunnen kijken of je je huidige Sony een custom rom kunt geven en de levensduur rekken en snelheid er in brengen, daardoor kun je een poisje SIM only gaan en geld sparen voor een beter toestel, iets anders, of de Z1 kopen als de prijs daalt doordat die langer op de markt is.

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Van die 3, zou ik kiezen voor de iphone5.
Iphones hebben relatief lange support.
Als je bang4bucks wilt, heeft in je categorie op android de sony sp de beste performance voor die prijs. Alleen heeft hij (nog) niet de nieuwste android versie 4.4 maar slechts 4.3.

[ Voor 52% gewijzigd door 3x3 op 21-05-2014 10:44 ]

| live and give like no one else |

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
Lumia 1020 een idee?

Ik zit namelijk zelf naar exact hetzelfde te kijken.... de lumia 1020 of de z1 compact....
Ik ga eind Juni over naar een sim-only abbo en moet ook van mijn Xperia S af.

Van mijn baas heb ik de Sony Z1 wat ik zelf wel heel fijn vind werken maar toch iets te groot.
Zelf neig ik dan ook naar de Z1 compact maar de Lumia 1020 is op sommige punten iets beter.

[ Voor 64% gewijzigd door Quadradial op 21-05-2014 10:50 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties!

@swhnld: Ik schoon regelmatig mijn telefoon op, en verwijder apps die ik niet meer gebruik. Ik zal binnenkort eens langsgaan bij mijn provider, om te kijken wat ze ervan kunnen maken.

@3x3: Voor de Sony SP heb ik ook al gekeken, maar die vond ik persoonlijk te groot. Ik neig wel steeds meer richting de 5c, ook omdat mijn iPod Touch 4g nog altijd goed draait na al die jaren.

@Quadradial: Daarvoor heb ik ook gekeken, alleen zit ik dan ook weer met het grotere scherm, en of Windows Phone 8.1 iets is? De camera op dat toestel is dan wel weer een heel groot pluspunt.

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
Xperia Z1 compact als je een high end phone wil.
Motorola Moto E als je een low end phone wil die alsnog beter is dan de Lumia 520 of de y300.
Pagina: 1