Hallo iedereen,
Ik probeer op de moment een registry key toe te voegen met behulp van Visual Basic maar het wilt niet lukken. Volgens mij doe ik iets kleins fout maar ik zie het zelf niet
Ik krijg nadat ik op de knop druk geen error, maar de registry key word ook niet aangemaakt
Ik voer het programma wel al als administrator uit omdat ik eerst wel een error kreeg dat de toegang was geweigerd tot die key.
Iemand een idee ?
Ik probeer op de moment een registry key toe te voegen met behulp van Visual Basic maar het wilt niet lukken. Volgens mij doe ik iets kleins fout maar ik zie het zelf niet
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Imports Microsoft.Win32 Class Form1 Private Sub Button1_Click(sender As Object, e As EventArgs) Handles Button1.Click My.Computer.Registry.CurrentUser.CreateSubKey("HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\OEMInformation") My.Computer.Registry.SetValue("HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\OEMInformation", "Manufacturer", "AcidBanger") End Sub End Class |
Ik krijg nadat ik op de knop druk geen error, maar de registry key word ook niet aangemaakt
Ik voer het programma wel al als administrator uit omdat ik eerst wel een error kreeg dat de toegang was geweigerd tot die key.
Iemand een idee ?
[ Voor 4% gewijzigd door AcidBanger op 19-05-2014 23:16 ]