Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Review: De Android-titanenstrijd

Pagina: 1
Acties:

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:16
reviews: De Android-titanenstrijd: Galaxy S5, Xperia Z2 en HTC One vergeleken

Op de 'conclusie' pagina wordt wel erg overvloedig met het woord 'echter' omgegaan..
Er zijn echter nog genoeg zaken waarin de telefoons verschillen, zoals de behuizing, de camera en de interface. Het is echter moeilijk om daaraan een waardeoordeel toe te kennen, omdat iedereen iets anders in een telefoon zoekt. Wie veel waarde hecht aan de camera, is het beste uit bij de Galaxy S5, zolang de foto's niet grotendeels in het donker gemaakt worden, want dan heb je een beter toestel aan de Xperia Z2 of HTC One. Samsungs TouchWiz-interface is echter niet bij iedereen even populair, terwijl HTC's Sense-schil minder bloated is en net wat vlotter werkt. De behuizing van de One is echter niet waterdicht, terwijl de behuizingen van de S5 en Z2 dat wel zijn.
Punt van Wout is duidelijk, maar vanuit stilistisch oogpunt zou ik het toch anders neerzetten. Wat mij betreft:
- In de 1e zin 'echter' achterwege laten.
- 2e zin laten staan
- Bij laatste gevallen vervangen door 'daarnaast', 'daarbij', 'bovendien' of iets anders leuks :)

Greetz :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Delpozo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 21:54
Zelfs of misschien juist na vele keren lezen, zien we dat niet (meer). Inmiddels verbeterd. Dank!

• ToCoBu
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-11 14:51
Het valt me de laatste tijd op dat ik eerder nieuws op nu.nl lees dan op Tweakers. Zelfs de vergelijking van deze 3 toestellen had nu.nl 2 dagen geleden gepubliceerd, zie: http://www.nu.nl/tech/377...-one-m8-of-xperia-z2.html
De kwaliteit en diepte van Tweakers vind ik beter, maar het valt me op dat ik iets op nu.nl lees en dan bij Tweakers wat meer wil nalezen, maar dat er niks te vinden is op Tweakers. Vervolgens een tijd later zie ik iets op Tweakers en denk ik, dat had ik toch al gezien, maar dan was dat op nu.nl.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
ToCoBu schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:56:
Het valt me de laatste tijd op dat ik eerder nieuws op nu.nl lees dan op Tweakers. Zelfs de vergelijking van deze 3 toestellen had nu.nl 2 dagen geleden gepubliceerd, zie: http://www.nu.nl/tech/377...-one-m8-of-xperia-z2.html
De kwaliteit en diepte van Tweakers vind ik beter, maar het valt me op dat ik iets op nu.nl lees en dan bij Tweakers wat meer wil nalezen, maar dat er niks te vinden is op Tweakers. Vervolgens een tijd later zie ik iets op Tweakers en denk ik, dat had ik toch al gezien, maar dan was dat op nu.nl.
Je zegt het zelf al; kwaliteit en diepgang kost tijd :) de round-up van Nu bestaat uit net geen 2000 woorden, die van ons uit bijna 6000 woorden. Nu wil ik niet zeggen dat meer tekst altijd beter is, maar in dit geval betekent het wel meer diepgang, meer tests en meer duiding.

Wij zullen op het gebied van snelheid nooit gaan/willen/kunnen concurreren met Nu. Dan zouden we inhoudelijk een stap terug moeten doen, en dat zien we niet zitten.