De laptop zal vaak mee naar school gaan en verder ga ik er thuis veel op browsen (dus veel tabbladen met filmpjes en tekst). Er zullen geen zware programma’s of games op gedraaid worden, maar multi-tasken moet voor de laptop geen probleem zijn.
Daarom ben ik ben op zoek naar een laptop die snel is en niet vast gaat lopen als ik veel sites open of filmpjes laadt. Veel kennis over laptops heb ik niet, maar ik lees dat een SSD wel veel verschil maakt bij een laptop.
Mijn budget is ongeveer tot 800 euro (Als de laptop uitstekend is misschien 900 euro). Zoals ik al zei, ik heb niet veel kennis over laptops maar de volgende specificaties lijken mij wel gepast:
- Intel i5/i7 processor
- Werkgeheugen van minimaal 4 GB (het liefst 8 GB)
- SSD hardeschijf als het past binnen mijn budget
- Het liefst een lichte laptop max 2,5 kilo (Ultrabook?). Eigenlijk zoek ik een lichtere laptop maar die heb ik zelf niet kunnen vinden binnen mijn budget.
- Op school zal ik de laptop niet altijd kunnen opladen, dus een accuduur van minimaal 4-5 uur is wel gewenst.
- Schermgrootte moet tussen de 13 inch en 15,6 inch zitten.
Ik heb niet echt een merk voorkeur maar van wat ik heb gelezen denk ik dat de Acer laptops niet echt aan te raden zijn.
Dit zijn de laptops die ik tot nu toe heb kunnen vinden:
Asus r553
pricewatch: Asus R553LA-XX142H
Lenovo thinkpad e540
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6003VMH)
Lenovo thinkpad s440 (= 810 euro op website)
pricewatch: Lenovo Thinkpad S440 20AY001DMH
acer v7
pricewatch: Acer V7-482PG-54208G50tii
asus vivobook
pricewatch: Asus VivoBook S400CA-CA202H
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
Alvast bedankt.
Daarom ben ik ben op zoek naar een laptop die snel is en niet vast gaat lopen als ik veel sites open of filmpjes laadt. Veel kennis over laptops heb ik niet, maar ik lees dat een SSD wel veel verschil maakt bij een laptop.
Mijn budget is ongeveer tot 800 euro (Als de laptop uitstekend is misschien 900 euro). Zoals ik al zei, ik heb niet veel kennis over laptops maar de volgende specificaties lijken mij wel gepast:
- Intel i5/i7 processor
- Werkgeheugen van minimaal 4 GB (het liefst 8 GB)
- SSD hardeschijf als het past binnen mijn budget
- Het liefst een lichte laptop max 2,5 kilo (Ultrabook?). Eigenlijk zoek ik een lichtere laptop maar die heb ik zelf niet kunnen vinden binnen mijn budget.
- Op school zal ik de laptop niet altijd kunnen opladen, dus een accuduur van minimaal 4-5 uur is wel gewenst.
- Schermgrootte moet tussen de 13 inch en 15,6 inch zitten.
Ik heb niet echt een merk voorkeur maar van wat ik heb gelezen denk ik dat de Acer laptops niet echt aan te raden zijn.
Dit zijn de laptops die ik tot nu toe heb kunnen vinden:
Asus r553
pricewatch: Asus R553LA-XX142H
Lenovo thinkpad e540
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6003VMH)
Lenovo thinkpad s440 (= 810 euro op website)
pricewatch: Lenovo Thinkpad S440 20AY001DMH
acer v7
pricewatch: Acer V7-482PG-54208G50tii
asus vivobook
pricewatch: Asus VivoBook S400CA-CA202H
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
Alvast bedankt.