My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 20-05-2014 08:34 ]
Misschien maar beter ook ...
Verder alles thuis met de studieboeken op schoot. Niet in de kroeg zoals altijd, tenzij Nederland de poulefase overleeft.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verder alle matchen waar België, Brazilië, Nederland of Duitsland (ja echt) in voorkomen als ze op een vrij moment vallen. Hopelijk toch één of meerdere groot-scherm matchen meepakken al zal dat misschien nog tegenvallen hier.
Wedstrijden van 18:00 ook thuis denk ik, hopelijk mag ik wat eerder van de zaak om op tijd te zijn. Heb wel eens op de markt naar een groot scherm gekeken maar vond dat ook niet alles, je hebt het idee dat je veel van de wedstrijd mist en ik vind het sowieso fijner om thuis te kijken

* Arm1n heeft kaartjes voor twee wedstrijden
Bosnië-Herzegovina - Iran (heb een Bosnische achtergrond
en
1/8 finale Winnaar groep E tegen tweede groep F

Je stage in Brazilië rond deze periode plannen heeft zo z'n voordelen
Hopelijk zenden ze de andere wedstrijden hier in de kroeg en zo uit, ik heb namelijk geen tv en het internet is net te langzaam om te kunnen streamen. Ach ja dat neem ik dan wel voor lief
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Verder Nl- Spa met makker, en mochten we in de achste finale tegen Brazilie moeten, op zeker thuis >> heb niet voor niets jaartje terug een redelijk aardige flatscreen gehaald.
Zo te horen ben je nog niet daar? Want dan had je toch geweten dat ze echt wel in de cafes uitzenden, zelfs alle vrouwen zijn daar voetbal-maf.Arm1n schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:43:
Hopelijk zenden ze de andere wedstrijden hier in de kroeg en zo uit, ik heb namelijk geen tv en het internet is net te langzaam om te kunnen streamen. Ach ja dat neem ik dan wel voor lief
Trouwens, waar je ook bent wereldwijd, en zeker in toeristenoorden, je kan overal een Tv met de Wk vinden.
[ Voor 98% gewijzigd door Sjah op 27-05-2014 19:39 ]
Ja hoor ben er al wel maar nog niet zo heel lang. Er staan hier wel tv's in cafés en zo alleen om een maand lang de hele middag in de kroeg te hangen is ook weer zo. Bij het vorige wk had ik graag ook de niet boeiende wedstrijden op de achtergrond aan staan. Maar het komt wel goed denk ikSjah schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:32:
[...]
Zo te horen ben je nog niet daar? Want dan had je toch geweten dat ze echt wel in de cafes uitzenden, zelfs alle vrouwen zijn daar voetbal-maf.
Trouwens, waar je ook bent wereldwijd, en zeker in toeristenoorden, je kan overal een Tv met de Wk vinden.
Overigens is de wk koorts nog hier nog niet echt aangeslagen, heb het gevoel dat mensen vooral kritiek hebben op de hoge kosten voor het WK, komt vast nog wel als het begint.
Gaandeweg het toernooi zal blijken wat ik waar ga kijken. Niet zozeer de best presterende ploeg, maar de ploeg met echt vechtvoetbal (geen gevecht voetbal maar vechtvoetbal).
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Die Mannschafft van de jaren 80 had jou vast bevallen.Chckdsk! schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:27:
De wedstrijden van Brazil kijk ik samen met me moeder (Braziliaanse) en wedstrijden van Oranje vindt ik veelal niet om aan te zien (of het moet een wedstrijd tegen Portugal zijn :-D)
Gaandeweg het toernooi zal blijken wat ik waar ga kijken. Niet zozeer de best presterende ploeg, maar de ploeg met echt vechtvoetbal (geen gevecht voetbal maar vechtvoetbal).
Biertje erbij, ik dan, en hop.
Helaas is 90 minuten voetbal een beetje teveel van het goede voor hem.Wel vond ie de vijf doelpunten geweldig.
Ja, wie niet(Spanjaarden gok ik).
Woensdag en volgende week maandag kijken we weer samen, weer met mijn balende vrouw die echt niet van voetbal houdt.
Eenmaal het vliegtuig ingestapt bekeek ik even het inflight enterntainment systeem, en wat zag ik daar:
Live televisie in het vliegtuig! Bedankt Azul!
Lekker de wedstrijd kunnen volgen hoog in de lucht (net zoals 80% van alle passagiers deed overigens
Helaas landde het vliegtuig te vroeg en had ik nog een half uur van de eerste helft te gaan bij het uitstappen, op het vliegveld ergens bij een kantoor naar binnen kunnen kijken maar helaas had mijn taxi-chauffeur naar het hostel haast en moesten we weg, dus ik vragen of hij radio had zodat ik mee kan luisteren, beter nog zei hij ik heb tv!
De kwaliteit was slecht maar uiteindelijk wel de doelpunten mee gekregen en de wedstrijd af kunnen kijken, al met al misschien maar 10 minuten gemist, beter dan verwacht!
In vloog naar Salvador overigens om zelf een wedstrijd bij te wonen Bosnië - Iran:
Ben zelf in Bosnië geboren dus het was erg leuk om de eerste punten ooit gehaald op een wk live mee te kunnen maken.
Het toetreden van het stadion ging soepel, nergens lang hoeven wachten (bij mijn ingang in ieder geval) en de bierprijzen waren erg schappelijk €3,50 voor een halve liter. Wel viel me op dat nergens werd gecontroleerd of jouw kaartje echt van jou was, waar de FIFA wel duizend keer in mails e.d. heeft genoemd dat je ID mee moest nemen en absoluut je kaartje niet aan iemand anders kon geven etc.
Zit nu op de FIFA site te F5'en voor een kaartje voor een wedstrijd van Nederland
Ned - Arg Haraholmen langs de kantEris schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:57:
Optie: niet! Ik moet namelijk van 00:00 - 04:00 werken en moet of van te voren slapen of ik moet op dat moment werken dus ik kan in alle gevallen niet kijken
Finale: Bremen (Ook langs de kant)
Troost finale sla ik over. Zit dan in het Noord Oost Sea Kanaal (Kiel canal)
Achteraf ook nog eens een perfecte wedstrijd: de dramatiek wordt nog eens extra uitvergroot als je met zo'n grote groep kijkt. De frustraties, de spanning, en uiteindelijk de ontlading, geweldig.
Komende woensdag maar gewoon thuis en/of met vrienden... Zondag ga ik nog even bedenken hoe we het gaan doen (als we doorgaan dan he(. Vier jaar geleden zouden we naar Amsterdam zijn doorgegaan. Dus misschien dat ik ga kijken of ik daar al meteen ook de wedstrijd kan kijken, dan ben je er iig al.
Alleen maandag nog even vrijnemen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Maar nu weer TERUG IN AMSTERDAM, en dan zenden ze niets meer uit op het museumplein. Nou ja, dan maar de kroeg in.
Spanje: voetbalkantine
Australië: Bij vrienden met beamer
Chili: Bij vrienden met beamer
Mexico: Vriendin vierde verjaardag dus daar met velen gekeken
Costa Rica: Bij mij thuis met vrienden.
Argentinië: In Tilburg en alweer met vrienden
Prachtige momenten al meegemaakt, vooral de ontlading als je met z'n allen Nederland na penalty's ziet winnen of nog twee goals ziet scoren in de laatste 5 minuten. Van dit WK kan ik echt genieten!
Australie: Gemist, zat in het vliegtuig
Chili: In een kroeg in Toronto met mijn vriendin, een collega van mijn vriendin en haar vriend
Mexico: In NYC in een kroeg op Stonestreet (Wiki :))met wat hollanders
Costa Rico: Met vrienden thuis
Argentinie: Thuis met vriendin of in de stad (Groningen), even kijken hoe het weer is.
Aus: kroeg met vrienden
Chi: weer die kroeg en die vrienden
Mex: bij vrienden
CR: met dezelfde vrienden, maar dan bij een van de andere
Arg: thuis, morgen vervelend vroeg werken
Dit topic is gesloten.