Toon posts:

audio setje :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo gasten kheb ff jullie advies nodig ik ben dus van plan een nieuw geluidssetje te kopen en heb er 2 gezien die in mijn buget liggen kunnen jullie er ff naar kijken eb zeggen welke de beste is want ik ken alleen maar van de onderste info bij labtec.com lospeuteren alvast bedankt http://www.xs4all.nl/~mierlo1/speakers.htm

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

zijn exact hetzelfde, de arena 515 is de opvolger van de 2514, beide zijn het zeer goede setjes. Ik heb zelf de 2414, met 2 satellites en subwoofer.

Gewoon kopen dus, hangt er alleen vanaf of je liever zwarte of witte hebt.

Verwijderd

Topicstarter
ok ze zijn dus hetzelfde tnx gaat er morgen gelijk 1 kopen en dan ga ik mexelf maar es de muur in blazen >:)

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op wat voor kaart ga je ze aansluiten? SB Live! ofzo?

Ik speel zelf eigenlijk weinig games, maar daarvoor schijnen ze echt perfect te zijn. Maar voor mp3'tjes ook hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ga eem op een sb live 1024 hangen kan toch wel ??

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ja, dat kan zeker. Wou het alleen ff zeker weten. Is anders ook zo sneu voor je he :)

Verwijderd

Topicstarter
hehehe zeker maar ik weet zeker dat m'n sounblaster live platinum met het hele zooitje dat eraan hangt in m'n 2de pc het toch altijd nog beter doet :) maar die is ook een stukie duurder maar in ieder geval bedankt voor je hulp ;)

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb Labtec APX 4620, die ruleren echt heel hard als je die ff flink open draait dan luistert het halve dorp hier mee :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 12:04 schreef joostje het volgende:
Ik heb Labtec APX 4620, die ruleren echt heel hard als je die ff flink open draait dan luistert het halve dorp hier mee :)
hehehe en dan zit jij zeker vast in de muur die achter je staat met geen mogelijkheid om dat ding uit te zetten daar zit je dan voor de rest van je leven >:) >:) >:)

• joostje
wachten tot er een rustig nummer afgespeelt wordt >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 12:09 schreef joostje het volgende:
wachten tot er een rustig nummer afgespeelt wordt >:)
dan ben je net bij het knopje druk je de verkeerde in weer kijhard op de muur af >:)

• joostje
hehe een kwestie van snel reageren :P

Verwijderd

Topicstarter
heey maar ff nog een vraagje wat bedoelen ze precie met dit : System requirements for 4-channel sound: Any sound card with separate jacks for front and rear channels

ben nie zo slim :+

• joostje
uh das voor surround ofzow dan kan je voor ena chter speakers apart op je soundblaster aansluiten (voor 4 speakertjes dus) dat kan op de soundblaster live :)

Verwijderd

Topicstarter
das mooi ga ik ook porberen om mezelf de muur in te blaze zoals jij al elke dag doet >:) bedankt :)
Pagina: 1