hallo gasten kheb ff jullie advies nodig ik ben dus van plan een nieuw geluidssetje te kopen en heb er 2 gezien die in mijn buget liggen kunnen jullie er ff naar kijken eb zeggen welke de beste is want ik ken alleen maar van de onderste info bij labtec.com lospeuteren alvast bedankt http://www.xs4all.nl/~mierlo1/speakers.htm
zijn exact hetzelfde, de arena 515 is de opvolger van de 2514, beide zijn het zeer goede setjes. Ik heb zelf de 2414, met 2 satellites en subwoofer.
Gewoon kopen dus, hangt er alleen vanaf of je liever zwarte of witte hebt.
Gewoon kopen dus, hangt er alleen vanaf of je liever zwarte of witte hebt.
ok ze zijn dus hetzelfde tnx gaat er morgen gelijk 1 kopen en dan ga ik mexelf maar es de muur in blazen
Op wat voor kaart ga je ze aansluiten? SB Live! ofzo?
Ik speel zelf eigenlijk weinig games, maar daarvoor schijnen ze echt perfect te zijn. Maar voor mp3'tjes ook hoor
Ik speel zelf eigenlijk weinig games, maar daarvoor schijnen ze echt perfect te zijn. Maar voor mp3'tjes ook hoor
Ja, dat kan zeker. Wou het alleen ff zeker weten. Is anders ook zo sneu voor je he
hehehe zeker maar ik weet zeker dat m'n sounblaster live platinum met het hele zooitje dat eraan hangt in m'n 2de pc het toch altijd nog beter doet
maar die is ook een stukie duurder maar in ieder geval bedankt voor je hulp
Ik heb Labtec APX 4620, die ruleren echt heel hard als je die ff flink open draait dan luistert het halve dorp hier mee
hehehe en dan zit jij zeker vast in de muur die achter je staat met geen mogelijkheid om dat ding uit te zetten daar zit je dan voor de rest van je levenOp zondag 10 juni 2001 12:04 schreef joostje het volgende:
Ik heb Labtec APX 4620, die ruleren echt heel hard als je die ff flink open draait dan luistert het halve dorp hier mee
wachten tot er een rustig nummer afgespeelt wordt
dan ben je net bij het knopje druk je de verkeerde in weer kijhard op de muur afOp zondag 10 juni 2001 12:09 schreef joostje het volgende:
wachten tot er een rustig nummer afgespeelt wordt
heey maar ff nog een vraagje wat bedoelen ze precie met dit : System requirements for 4-channel sound: Any sound card with separate jacks for front and rear channels
ben nie zo slim
ben nie zo slim
uh das voor surround ofzow dan kan je voor ena chter speakers apart op je soundblaster aansluiten (voor 4 speakertjes dus) dat kan op de soundblaster live
Pagina: 1