Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:16
Weet er iemand of het mogelijk is om een bel-sms-web sim only abonnement te upgraden naar meer belminuten, en daarbij de huidige voorwaarden te behouden? Heb in oktober 2012 dit abo afgesloten, toen incl 10gb extra internetdata. Nu heb ik niet direct de behoefte om iets anders te nemen, juist ook door deze voorwaarden en relatief lage maandprijs, maar hoop ik dat het mogelijk is om de belminuten evt omhoog te kunnen gooie, mocht het te weinig worden in te toekomst.

Iemand ervaring mee?

[ Voor 5% gewijzigd door JeyJey op 19-05-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijkste oplossing lijkt me om even met VF te bellen. Dan kunnen ze het je meteen vertellen en mits het kan en het nodig is kun je het meteen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 22:00
Gaat niet lukken denk ik. Probeer het anders met een blox, betaal je alleen als je die gebruikt.

[ Voor 27% gewijzigd door Josvdv op 19-05-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
ja, zal idd ook binnenkort even bellen. Kan altijd tegen die tijd nog dreigen dat ik anders switch van provider :). En daarnaast zijn er met 11 gb data ook wel mogelijkheden voor voip, lijkt me. Ga ik me daar ook maar eens in verdiepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar het antwoord: Kan niet. Alleen inderdaad dmv blox, maar daar is niet heel veel mee mogelijk, met mijn abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-10 21:06
Wat verbruik je per maand aan data? Dan kan ik even kijken of er een goed alternatief is voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
Zo'n 1 tot 1,5 GB.

Je bedoelt een alternatief qua bellen / voipen?

Op dit moment is het abonnement ruim voldoende overigens. Qua simonly denk ik niet dat er betere alternatieven zijn op dit moment. Ook zou het kunnen dat ik binnen een half jaar een nieuwe telefoon heb die 4G kan ontvangen, en met een 4G blox van 2,50 per maand gaat het dan wel al harder met de data, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-10 21:06
Ik bedoelde een alternatief qua abonnement bij Vodafone :)

Het enige wat je eventueel later zou kunnen nemen is een Red essential / gewone Red. Mocht je de kosten echt laag willen houden, bekijk een andere aanbieder zoals Simyo / Tele2 / Robin. Simyo zit dan wel op het KPN netwerk en 4G is te activeren.
Pagina: 1