Ik probeer mijn forum profiel (specifiek de signature) aan te passen, maar krijg de volgende melding.
Error™
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
De geboortedatum is geen geldige (gregoriaanse) datum.
(interne identificatie: user::edit_user::birthday_invalid)
Ik heb reeds op mijn normale profiel mijn datum met een dag aangepast en weer terug gezet, maar ook dat mocht niet baten.
UPDATE
Nou, als je een tijdje naar het probleem aan het kijken bent, zou je toch verwachtten dat je zoiets niet over het hoofd ziet. Keepass overschreef constant mijn geboortedatum, waardoor mijn username er staat. Ik keek enkel naar ingevulde velden blijkbaar, waardoor ik niet zag dat niet mijn naam maar geboortedatum er hoort. Ik nam dus aan dat er geen geboortedatum ingevuld diende te worden. En je weet wat ze zeggen over aannames.
Anyway, kan een slotje op dus.
Error™
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
De geboortedatum is geen geldige (gregoriaanse) datum.
(interne identificatie: user::edit_user::birthday_invalid)
Ik heb reeds op mijn normale profiel mijn datum met een dag aangepast en weer terug gezet, maar ook dat mocht niet baten.
UPDATE
Nou, als je een tijdje naar het probleem aan het kijken bent, zou je toch verwachtten dat je zoiets niet over het hoofd ziet. Keepass overschreef constant mijn geboortedatum, waardoor mijn username er staat. Ik keek enkel naar ingevulde velden blijkbaar, waardoor ik niet zag dat niet mijn naam maar geboortedatum er hoort. Ik nam dus aan dat er geen geboortedatum ingevuld diende te worden. En je weet wat ze zeggen over aannames.
Anyway, kan een slotje op dus.
[ Voor 36% gewijzigd door Dennis van der Stelt op 19-05-2014 13:09 ]
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.