Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

1 site specifiek op 1 plek niet bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• rvanwanrooij
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-11 00:38
Goedemorgen,
Gisteren heb ik opgemerkt dat op het thuisadres van mijn ouders het niet langer mogelijk is om de website en backoffice van ons bedrijfje te benaderen, terwijl dit geen probleem is vanuit andere locaties of wanneer het via 3G/4G benaderd wordt. De internetsetup van mijn ouders bestaat uit een ziggo cisco modem (bedraad) en een airport extreme draadloos router. Wanneer ik de airport ertusenuit haal en de laptop direct aansluit op de cisco dan kunnen we wel de bedrijfssite benaderen maar wanneer we draadloos gaan, zelfs na een harde reset van de airport (om fabrieksinstellingen terug te krijgen), dan lukt het helaas niet meer. Waar zou dit aan kunnen liggen? Bij voorbaat heel veel dank voor jullie support

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:16
Controleer met de beveiliging van de server of je ouders IP niet op de blacklist/firewall staat.
Dit had ik ook laatst met een klant en door zijn eigen schuld werd hij geblokkeerd. Moet hij maar niet proberen om 50 keer foutief in te loggen op je email adres. Ik denk dus dat je IP van je ouders daar op de blacklist staat.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• TheSniper1990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 22:26
Ik weet niet of je gebruik maakt van een a (DNS) record, maar heb je al eens gekeken waar deze naartoe geresolved wordt?
Als dit niet het ip adres is van de backoffice, dan heb je je probleem.

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-11 21:56

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Als je pinged naar de website, komen bijde pings (3g en achter de airport) op het zelfde IP uit ?

• rvanwanrooij
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-11 00:38
Mbt het pingen, ik ben pas later vandaag instaat om vanuit mijn ouderlijk huis deze test uit volledig uit te voeren
Mbt het ip adres: zou het in een situatie waarbij mijn ouders ipadres is geblokkeerd niet ook onmogleijk moeten zijn om via een bedrade connectie via de cisco modem, een juiste verbinding tot stand te brengen? Bedraad via de modem krijgen we namlijk momenteel nog wel een goede verbinding
Mbt DNS record , ik geloof niet dat mijn ouders dit specifiek in het verleden ingesteld hebben
Bedankt zover voor het meedenken

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:52

DukeBox

loves wheat smoothies

Ping is leuk, maar een trace heb je veel meer aan.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Wat bedoelje precies met "backoffice van ons bedrijfje".
Klinkt een beetje naar een VPN verbinding...

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Dit past beter bij netwerken volgensmij.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1