Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe een 'meuk submit' uit te voeren?

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
De meuktracker was een mooie tool om in contact te komen met (minder bekende) software, handige tools die door mede tweakers gebruikt worden.

Heden dag zie ik nauwelijks nieuwe toevoegingen, kan deze zelf voordragen, maar heb ze nog nooit omgezet zien worden in een artikel/post.

Wel zien we 1001x wine, caliber, nvidia etc.

Hoe maakt ik een goede meuk-submit??

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:41
Als je bij downloads kijkt staat er een knopje: tip de redactie. Daar kun je je suggesties insturen. Er staat echter al wel bij dat er heel veel suggesties zijn en dat niet alles geplaatst kan worden.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
weet geen statistieken, maar druf blind te beweren dat ik zeker in de top 10 sta als submitter

vandaar mijn vraag; hoe maak ik een submit voor meuk, die daadwerkelijk wordt opgenomen in meuk?
Wat moet een submitter (anders) doen?

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Het betekent niet dat je iets fout doet, het betekent waarschijnlijk simpelweg dat we de tijd niet hebben. Het heeft met name te maken met het soort software dat wordt aangedragen. We hebben beperkte capaciteit voor onze download- en firmwaresectie en moeten dus keuzes maken met welke items het wel halen en welke niet.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
@Wilbert; personeel nodig die dit voor je doet? ... :)

duidelijk antwoord, helder!

[ Voor 19% gewijzigd door himlims_ op 21-05-2014 07:57 ]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
himlims_ schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 07:57:
@Wilbert; personeel nodig die dit voor je doet? ... :)
Laten we beginnen met het benodigde budget om dat personeel weer te kunnen betalen :) Ik krijg 1 zak met geld en probeer die zo goed mogelijk en evenwichtig te besteden. Helaas moeten daarbij soms keuzes gemaakt worden op basis van wat het grootste deel van de bezoekers interessant vindt zonder dat er ruimte overblijft voor interessante uitstapjes.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
hoeft niet altijd geld te kosten; denk dat de community van t.net een van de meest actieve en productieve is; stel een poppetje/user als vrijwilliger aan? ongetwijfeld dat er vast een goede kandidaat tussen zit :)

vind jammer; zijn best leuke toepassingen en meuk is/was (*doorhalen wat niet van toepassing is) leuk om in contact te komen met onbekende software.

gevoelsmatig is nu 10x hetzelfde; tich tooltjes voor usb-stickies maken, nvidia/ati drivers, 1001x wine, caliber en div. torrent clients.

Pagina: 1