1440p scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 492 views

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:34
ik wil heel graag een 27 inch 1440p scherm aanschaffen om Warthunder Groundforces mee te spelen, en natuurlijk wat andere games. het wordt alleen steeds ingewikkelder zodra ik mensen om raad vraag.

een vast budget heb ik nog niet vastgesteld (ligt eraan wat ik ervoor kan krijgen) ik gebruik nu een stock 7970 maar kan eventueel crossfire (vind ik het wel waard). ik heb ook al gekeken naar wat 2e hands schermen maar zag daar nog niet meteen iets tussen wat ik geweldig vond. mijn vraag is naar jullie ervaringen rond het kopen van dit soort schermen en advies als het even kan :)

B650e | R5 7600 | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:44
Als je het aandurft misschien eens een kijkje nemen in: Koreaanse IPS monitors

• aminam
heel interressant ik ga me er even in verdiepen

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Aminam ik zat met hetzelfde 'probleem' als jij; een 27" monitor willen met 2560 x 1440 resolutie, zonder 500 - 600 euro te willen uitgeven. Ik heb toen voor een Koreaanse Qnix 27" gekozen en het bevalt het heel goed :) Ik zou zeggen lees je even in en bekijk wat reviews!

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• aminam
ben ik mee bezig danku :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.