Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop kopen voor games/studie 600-700 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Wat mag je laptop gaan kosten?
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?

Ik ga met mijn laptop game, met namen World of Warcraft, League of Legends en Heartstone. Verder ga ik met school mijn aantekeningen en andere werkstukken erin opslaan.

Ik wil het liefst zo'n 600-700 euro eraan uitgeven, het kan wat meer zijn want ik kan hem eventueel uit amerika kopen en das vaak wat goedkoper.

Ik was in eerste instantie van plan een nieuwe desktop te kopen, maar omdat ik volgend jaar ga studeren en het nog niet precies weet met kamers koop ik liever een laptop. Ik wil mijn laptop wel mee naar colleges nemen dus niet al te zwaar.

Ik heb geen voorkeur voor een merk.

Ik heb zelf al wat gezocht, en heb op een amazon.com de MSI GP 60 gevonden voor 999 dollar, zo'n 730 euro, wel iets boven mijn budget maar het lijkt me het wel waard.

#ProductPrijsSubtotaal
1MSI GP60 2PE-035NL€ 798,47€ 798,47
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 798,47

#ProductPrijsSubtotaal
1MSI Classic CR61 2M-214NL€ 558,96€ 558,96
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 558,96

is ook wel een leuke, vooral voor de prijs. maar echt goed game lukt dan denk ik niet.

Lenovo ideapad z510 leek me ook wel mooi, veel mensen zijn wel tevreden over deze laptop.

#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo IdeaPad Z510€ 649,60€ 649,60
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 649,60

Wat ik zelf erg jammer vind is dat de grote van de beeldschermen niet zo groot is, als iemand ideeën heeft daarvoor, misschien thuis aansluiten op me tv, is een optie, of me oude beeldscherm.
Misschien vind iemand nog wel een mooie laptop die ik over het hoofd heb gezien. Wil graag jullie mening en ideeën horen.

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Misschien toch je budget ietsje oprekken voor de:

pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54208G50aii

of:

pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6003VMH)

(Op de lenovo kun je waarschijnlijk nog korting krijgen, maar deze heeft wel een mindere videokaart.)

[ Voor 40% gewijzigd door Kasj op 18-05-2014 22:30 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
Neem ook accu duur mee, als de laptop tijdens college moet werken, wil je niet te snel zonder stroom zitten. Een groter scherm is dan niet altijd heel gunstig voor het stroomverbruik, idealiter hebje ook 2 grafische kaarten er in zitten, een simpele onboard voor gewoon textverwerking, en een zwaardere voor de game eisen welke dus ook niet op school je accu onnodig belast. Je zou ook een extern scherm vor het gamen kunnen overwegen waarbij de laptop als desktop fungeert tijdens het gamen, en als laptop naar school, een groot scherm is vor weinig tweedehands op te pikken.

Verder, ik ken de genoemde spellen niet, maar het zou helpen als je de minimum eisen van die spellen uitzoekt, en kijkt wat het minimum is wat je nodig hebt om ze alle 3 te kunnen spelen.

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 21:28
Als je je budget iets kunt oprekken kun je de instap Macbook Air 13'' mee laten nemen uit de VS, zal omgerekend zo'n 780 euro zijn. Voor studenten is dat de ultieme laptop, licht, snel, dichtklappen en gaan, plus extreem lange accuduur, dus je hoeft nooit een adapter mee te nemen.

Maar ik weet niet of die heel geschikt is om die games op te spelen. Moet je zelf even afwegen wat je belangrijk vindt.

[ Voor 17% gewijzigd door Mr Ton op 18-05-2014 23:23 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Verwijderd

Topicstarter
Kasj schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:25:
Misschien toch je budget ietsje oprekken voor de:

pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54208G50aii

of:

pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6003VMH)

(Op de lenovo kun je waarschijnlijk nog korting krijgen, maar deze heeft wel een mindere videokaart.)
Ik vind acer wel mooier, maar wel wat buiten me budget, ik kijk even rond of ik daarvoor geen aanbieding vind. vind de levono die je noemt ook erg mooi, stuk beter dan mijn leveno, waar had je gezien dat je nog korting kon krijgen? Neem het liefst de acer maar als de leveno ook nog met korting te krijgen is doe ik dat liever.

Verwijderd

Topicstarter
swhnld schreef op zondag 18 mei 2014 @ 23:18:
Neem ook accu duur mee, als de laptop tijdens college moet werken, wil je niet te snel zonder stroom zitten. Een groter scherm is dan niet altijd heel gunstig voor het stroomverbruik, idealiter hebje ook 2 grafische kaarten er in zitten, een simpele onboard voor gewoon textverwerking, en een zwaardere voor de game eisen welke dus ook niet op school je accu onnodig belast. Je zou ook een extern scherm vor het gamen kunnen overwegen waarbij de laptop als desktop fungeert tijdens het gamen, en als laptop naar school, een groot scherm is vor weinig tweedehands op te pikken.

Verder, ik ken de genoemde spellen niet, maar het zou helpen als je de minimum eisen van die spellen uitzoekt, en kijkt wat het minimum is wat je nodig hebt om ze alle 3 te kunnen spelen.
Goede tip van de accu! Ik denk dat ik ook voor de externe scherm ga, kan ik tijdelijk mijn tv gebruiken en nog even sparen en dan een beeld 2e handskopen, ik denk dat 2 grafische kaarten alleen niet in me budget zit, is wel heel jammer.

Verwijderd

Topicstarter
Mr Ton schreef op zondag 18 mei 2014 @ 23:21:
Als je je budget iets kunt oprekken kun je de instap Macbook Air 13'' mee laten nemen uit de VS, zal omgerekend zo'n 780 euro zijn. Voor studenten is dat de ultieme laptop, licht, snel, dichtklappen en gaan, plus extreem lange accuduur, dus je hoeft nooit een adapter mee te nemen.

Maar ik weet niet of die heel geschikt is om die games op te spelen. Moet je zelf even afwegen wat je belangrijk vindt.
Het is een hele mooie laptop, game is er alleen moeilijk op en dat vind ik toch wel belangrijk dus ga eerder voor een ander, maar wel bedankt voor de tip!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:55
Op basis van je antwoorden kom je denk ik uit op de Lenovo z510 uit je eerste post, of niet?
Ik ben wel een fan van Lenovo, driver support is over het algemeen goed, ook na een besturingssysteem upgrade, en ze zijn degelijk met een goede kwaliteit prijsverhouding.
Pagina: 1