Radeon R7 250 kaartje bottleneck?

Pagina: 1
Acties:

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-01 17:33
Ik ben van plan een R7 250 kaartje te kopen voor een oude PC die ik hier nog had staan.
Hier zit een Athlon 64 X2 3800+ CPU in en ik vroeg mij af of deze hard zal bottlenecken met dit videokaartje?

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-04 08:09

Liveshort

Certified Crazy Person

Dat hangt er geheel vanaf wat je ermee wilt gaan spelen. Ik heb mijn Athlon X2 een jaar of twee en een half geleden weggedaan, omdat ie het niet meer trok. Over het algemeen kun je er wel vanuit gaan dat deze CPU je kaart wel gaat bottlenecken zodra je relatief nieuwe games probeert te spelen.

Dan nog terzijde, check even of je PC deze kaart uberhaupt gaat slikken (qua voeding en drivers enzo). Mijn oude PC was niet zo'n fan van nieuwe hardware, kan ik me nog herinneren.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik weet niet wat voor moederbord je hebt, maar ondersteund deze PCIe x16 3.0?
De kaart die je wil heeft dit en ik las dat het met de huidige kaarten niet meer backwards compatible is.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-10-2025
Koos2009 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:16:
Ik weet niet wat voor moederbord je hebt, maar ondersteund deze PCIe x16 3.0?
De kaart die je wil heeft dit en ik las dat het met de huidige kaarten niet meer backwards compatible is.
ow? volgens mij is dit gewoon mogelijk.. enige verschil is de bandbreedte per lane.. en deze kaart gaat die niet voltrekken denk ik ;)

gametag: estruqiarixs

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-01 17:33
Ik speel eigenlijk voornamelijk oudere games (Counter-strike, Team Fortress 2 etc) en heb ook recent Dayz aangeschaft maar deze trekt men laptop niet dus dacht ik gewoon deze oude pc wat te upgraden. Ik wil ook niet de hoogste settings draaien maar het moet gewoon op een deftige framerate zijn.

En PCIe 2.0 en 3.0 vormen geen probleem heb ik gelezen.