Welke gpu
Ik wil graag een systeem samenstellen met een apu en ik wil eerst kijken hoe het is om daar op te gamen, ik speel geen zware games gewoon heel af en toe een potje g-mod of killing floor en age of empires, Maar mijn vraag is als de apu het niet gaat redden welke Gpu ik er dan bij kan doen is crossfire modus. Of moet ik misschien helemaal geen apu kopen en gewoon een cpu en gpu?
Wat mag het gaan kosten?
Voor het hele systeem wil ik onder de 400 euro blijven en dat is zonder SSD, HDD en Windows, want die heb ik al in mijn bezit alle randapparatuur is ook al aanwezig.
Dit is het systeem, als er nog opmerkingen zijn hoor ik ze graag:
Ik wil graag een systeem samenstellen met een apu en ik wil eerst kijken hoe het is om daar op te gamen, ik speel geen zware games gewoon heel af en toe een potje g-mod of killing floor en age of empires, Maar mijn vraag is als de apu het niet gaat redden welke Gpu ik er dan bij kan doen is crossfire modus. Of moet ik misschien helemaal geen apu kopen en gewoon een cpu en gpu?
Wat mag het gaan kosten?
Voor het hele systeem wil ik onder de 400 euro blijven en dat is zonder SSD, HDD en Windows, want die heb ik al in mijn bezit alle randapparatuur is ook al aanwezig.
Dit is het systeem, als er nog opmerkingen zijn hoor ik ze graag:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-6800K Boxed | € 116,10 | € 116,10 |
| 1 | Gigabyte F2A88X-D3H | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | BitFenix Shadow | € 57,94 | € 57,94 |
| 1 | Cooler Master Seidon 120V | € 37,94 | € 37,94 |
| 1 | G.Skill RipjawsX F3-17000CL11D-8GBXL | € 66,30 | € 66,30 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 36,95 | € 36,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 375,22 | |
I7-10700F / KFA2 GALAX GeForce GTX 1080 EXOC