Jaja eindelijk vorige week mijn nieuwe Ka7-moederboard !!!!!!!!!!!!
En mijn Artic Cooler.
Dus ik mooi aan de slag, moederboard inbouwen, mijn athlon 500 strippen.
Artic circle erop, en daar ging het mis bij het aandraaien van de schroevjes ( elk schroefje een halve slag aan draaien, van linksonder naar rechtsboven ) hoorde ik een beetje een zacht krakje ( hehehe schit !!!!).
Op het gegeven moment keek ik naar mijn Athlon en zag dat hij een heeeel klein beetje was doorgebogen dus ik weer losmaken, core bekijken PFF geen barst of een krakje, of een los contactje.
Dus weer opnieuw maar toen in 1 keer goed.
Ik stop hem in mijn Ka7 en floep niets !!!!
GOD^$#*&#$*$*$#*$*@!@$@$^$@%!&@^%* !!!!!!!!
Alles goed nagekeken maar nee hoor niets ik naar mijn buurman met mijn proc. en daar oook niets helaas proc. dood.
Dus vandaag eindelijk een nieuwe proc. ( Athlon 700 @ 7.0x117=820 ).
En dit keer dus niet gestript !
De oud proc. heb ik nu helemaal kapot geslagen met en moker !!
( Dus als er iemand nog belang bij een artic circle heeft die moet me maar effe een meeltje stuuren ( de Frag tape voor de cache-chips is wel verloren gegaan ik probeer er nieuwe voor te krijgen ).
E-mail : rene.p@12move.nl
En mijn Artic Cooler.
Dus ik mooi aan de slag, moederboard inbouwen, mijn athlon 500 strippen.
Artic circle erop, en daar ging het mis bij het aandraaien van de schroevjes ( elk schroefje een halve slag aan draaien, van linksonder naar rechtsboven ) hoorde ik een beetje een zacht krakje ( hehehe schit !!!!).
Op het gegeven moment keek ik naar mijn Athlon en zag dat hij een heeeel klein beetje was doorgebogen dus ik weer losmaken, core bekijken PFF geen barst of een krakje, of een los contactje.
Dus weer opnieuw maar toen in 1 keer goed.
Ik stop hem in mijn Ka7 en floep niets !!!!
GOD^$#*&#$*$*$#*$*@!@$@$^$@%!&@^%* !!!!!!!!
Alles goed nagekeken maar nee hoor niets ik naar mijn buurman met mijn proc. en daar oook niets helaas proc. dood.
Dus vandaag eindelijk een nieuwe proc. ( Athlon 700 @ 7.0x117=820 ).
En dit keer dus niet gestript !
De oud proc. heb ik nu helemaal kapot geslagen met en moker !!
( Dus als er iemand nog belang bij een artic circle heeft die moet me maar effe een meeltje stuuren ( de Frag tape voor de cache-chips is wel verloren gegaan ik probeer er nieuwe voor te krijgen ).
E-mail : rene.p@12move.nl