Toon posts:

Een triest OC-verhaal ( no. 2 ).

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jaja eindelijk vorige week mijn nieuwe Ka7-moederboard !!!!!!!!!!!!
En mijn Artic Cooler.
Dus ik mooi aan de slag, moederboard inbouwen, mijn athlon 500 strippen.
Artic circle erop, en daar ging het mis bij het aandraaien van de schroevjes ( elk schroefje een halve slag aan draaien, van linksonder naar rechtsboven ) hoorde ik een beetje een zacht krakje ( hehehe schit !!!!).
Op het gegeven moment keek ik naar mijn Athlon en zag dat hij een heeeel klein beetje was doorgebogen dus ik weer losmaken, core bekijken PFF geen barst of een krakje, of een los contactje.
Dus weer opnieuw maar toen in 1 keer goed.
Ik stop hem in mijn Ka7 en floep niets !!!!
GOD^$#*&#$*$*$#*$*@!@$@$^$@%!&@^%* !!!!!!!!
Alles goed nagekeken maar nee hoor niets ik naar mijn buurman met mijn proc. en daar oook niets helaas proc. dood.
Dus vandaag eindelijk een nieuwe proc. ( Athlon 700 @ 7.0x117=820 ).
En dit keer dus niet gestript !
De oud proc. heb ik nu helemaal kapot geslagen met en moker !!

( Dus als er iemand nog belang bij een artic circle heeft die moet me maar effe een meeltje stuuren ( de Frag tape voor de cache-chips is wel verloren gegaan ik probeer er nieuwe voor te krijgen ).
E-mail : rene.p@12move.nl

Verwijderd

Sorry hoor, maar dit vind ik met alle respect erg DOM! Met dit soort dingen moet je VOORZICHTIG om gaan! Niet gehaast !!! Die Arctic is erg kewl, maar heb zelf al een Alpha Heavy Metal... maar ik zou zeggen, probeer het NOG een keer!!! Ik heb toevallig gisteren een Arctic Cooler op m'n PA's P3-450 gemonteerd... geen reet aan! Simpel..! En hij draait nu op 4.5*133=600 ! VET! op +/- 30-40C...

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik ben nu toch echt wel bang dat ik hem nu weer sloop zal wel aan mij liggen maar als ik deze verknal heb ik het alweer goed gemaakt bij mijn ouders !!

Verwijderd

gewoon nog een keer doen, anders met iemand erbij die "ervaring" heeft... het is echt geen reet aan!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-09 21:06
Gewoon met hele kortje draaitjes aandraaien die schroefjes..
Beetje dom is het wel ja...

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 16:50
ik denk niet dat het dom is, of iets daar mee te maken heeft, als je een artic koeler hebt dat geeft in ieder geval aan dat je een goede smaak hebt {> , gewoon onverzichtig, en op z'n moment en de dag erop is vrij k*t. sterkte, had je trouwens geen garantie meer, is toch gewoon gebruik ????

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
*LoL* ... dat je hem kapot geslagen hebt tenminste, de rest is minder grappig, vooral voor jou. Check je mail (hehe)!

PC Specs

• Bomberman
Ff deze post plaatsten ... jubeleum-post, de 250e :). Shit die 1000 is toch verder dan ik dacht >:).

PC Specs

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

en toen stond Bomberman weer op -1000.
Nat 250 posts moet je toch zeker wel weten dat de mensen hier van t.net dit soort postings niet willen hebben...ok, het is je 100-ste niet, maar goed..

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:22

Stropdas

Insert subtitle here

En Bomberman, kijk maar naar mij, dan zie je dat het kan gebeuren, al vond ik het bij mij niet correct, was een situatie in de Trash Can, en van het een kwam het ander. Zelfs in de prullenbak kan je niets veilig neerposten.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• JoeyGnarf
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:37
Mag ik vragen waarom men zo'n zware cooler voor P3-450@600 heeft gebruikt. Ik heb hier een of ander simpel coolertje en daarbij draait ie ook 27-37 graden op 600.

• Bomberman
In tegenstelling tot sommigen ben ik hier niet om sociale contacten te onderhouden of te stoken, ik probeer gewoon mensen te helpen (vraag zelf niet eens vaak om hulp :)) Nou als ik na al die nuttige posts van mij (uche uche) niet eens één onzin post mag plaatsen (that's right das dus één op de 250) dan is het bye bye tweakers.net :( . Dan ga ik wel naar een andere forum, tweakers is niet mijn leven you know ... Ik wist niet dat ze zo flauw waren hier? Nooit iets van gemerkt (tot nu dan misschien >:) >:) ) ...

PC Specs

Pagina: 1