Goedendag allemaal
(LANG VERHAAL)
ik begin te twijfelen over mij PS3 vond het altijd leuk om op te game nu de PS4 er is en het eigenlijk best wel duur word (weer alle game's die ik al had weer kopen en PS4 aanschaf + internet elk jaar) toen dag ik... weetje wat die PS4 kan stikken en me ouden Alternate PC vervangen voor een ""GAME PC""
ik heb wat aantallen dagen reviews site's en van alles en nog wat lopen op zoeken want ik wist eigenlijk helemaal nix van PC's af.. ik heb ondertussen voor me oude pc een nieuwe voeding moeten kopen Cooler Master B600 600Watt omdat de oude kapot was + ik van een vriend voor 25 euro zijn Asus GTX560 met mini-HDMI kabeltje (teerwaarde van 50 euro) overgekocht dus die 2 componenten wil ik verloopuch even gebruiken voor ik weer aanschaf ga doen voor nieuwe voeding en videokaart/en ik heb deze trouwens bij de lijst gedaan voor toekomst wat ik pas in 2015 ga aanschaften
(EVEN IN HET KORT)
* wil een PC voor game en een beetje op internet te zitten en films downloaden ect.
* het liefst om verloopuch even zoet mee te zijn (voor de toekomst)
* mijn Cooler Master B600 neem ik mee (kan ik sparen voor een beteren) en de GTX560
* ik wil in de toekomst misschien mijn cpu gaan overklokken (4.7-5.0)
* het liefst wil ik Air CPU omdat ik beetje lui ben voor waterkoeler maar ook bang dat ik iets sloop ofzo maar ls het nodig doe ik het liefst goed met een waterkoeler
VRAGEN:
de RAM iets over de top ? wil wel 4 RAM's
overklokken haal ik daar wel echt voordeel mee
zo ja is me CPU koeler wel goed genoeg ?
TOEKOMST (2015)
staan bij wenslijst dat is de videokaart/en en de voeding
(LANG VERHAAL)
ik begin te twijfelen over mij PS3 vond het altijd leuk om op te game nu de PS4 er is en het eigenlijk best wel duur word (weer alle game's die ik al had weer kopen en PS4 aanschaf + internet elk jaar) toen dag ik... weetje wat die PS4 kan stikken en me ouden Alternate PC vervangen voor een ""GAME PC""
ik heb wat aantallen dagen reviews site's en van alles en nog wat lopen op zoeken want ik wist eigenlijk helemaal nix van PC's af.. ik heb ondertussen voor me oude pc een nieuwe voeding moeten kopen Cooler Master B600 600Watt omdat de oude kapot was + ik van een vriend voor 25 euro zijn Asus GTX560 met mini-HDMI kabeltje (teerwaarde van 50 euro) overgekocht dus die 2 componenten wil ik verloopuch even gebruiken voor ik weer aanschaf ga doen voor nieuwe voeding en videokaart/en ik heb deze trouwens bij de lijst gedaan voor toekomst wat ik pas in 2015 ga aanschaften
(EVEN IN HET KORT)
* wil een PC voor game en een beetje op internet te zitten en films downloaden ect.
* het liefst om verloopuch even zoet mee te zijn (voor de toekomst)
* mijn Cooler Master B600 neem ik mee (kan ik sparen voor een beteren) en de GTX560
* ik wil in de toekomst misschien mijn cpu gaan overklokken (4.7-5.0)
* het liefst wil ik Air CPU omdat ik beetje lui ben voor waterkoeler maar ook bang dat ik iets sloop ofzo maar ls het nodig doe ik het liefst goed met een waterkoeler
VRAGEN:
de RAM iets over de top ? wil wel 4 RAM's
overklokken haal ik daar wel echt voordeel mee
zo ja is me CPU koeler wel goed genoeg ?
TOEKOMST (2015)
staan bij wenslijst dat is de videokaart/en en de voeding
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A10-6800K Boxed | € 116,10 | € 116,10 |
1 | MSI A88X-G45 GAMING + Assassin Creed LHD | € 104,99 | € 104,99 |
1 | MSI R9 270 2GB GAMING | € 150,04 | € 150,04 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,91 | € 45,91 |
1 | Corsair Carbide 500R Black | € 89,99 | € 89,99 |
1 | Thermaltake NiC C5 | € 53,70 | € 53,70 |
1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A2400C11R | € 79,- | € 79,- |
1 | Corsair RM850 | € 117,95 | € 117,95 |
1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 119,35 | € 119,35 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 877,03 |
[ Voor 51% gewijzigd door TerrorDanny94 op 18-05-2014 00:43 . Reden: nieuwe pc ]