Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietseBrouwer
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-12-2022
Hallo iedereen.
Ik ben 16 jaar en zowat geobsedeerd door muziek.
Ik wilde graag jullie mening hebben over het volgende.

Ik ben op dit moment in het bezit van een Logitech Z-4 setje. Qua geluid niks op aan te merken maar ik zou toch zelf graag wel een 5.1 setje willen hebben. Nou ben ik dus opzoek naar een setje voor een niet al te hoge prijs (tweedehands) maar toch de kwaliteit die ik gewend ben. Om jullie misschien nog een beetje te kunnen helpen, mijn muzieksmaak is EDM (Electronic Dance Music) dus een goede subwoofer is voor mij van belang.

Ook als je denkt dat ik misschien met iets anders dan een 5.1 set een oplossing zou kunnen vinden, plaats het hier onder want misschien heb ik of iemand anders daar toch nog baat bij!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Alvast bedankt!

[ Voor 13% gewijzigd door SietseBrouwer op 17-05-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:44

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Als student (en pre-student) heb ik veel lol gehad aan de Z-5500. 2e hands vaak voor een net bedrag te koop en qua geluid was ik altijd onder de indruk van het setje.
Pas na mijn studententijd heb ik een losse versterker en zuilen gekocht en ja dat is weer een stuk mooier, maar ook een stuk duurder.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribe
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 22:25
Allereerst lees de regels voor het forum even door. Als je puur om aankoopadvies vraagt zal het draadje naar consumenten aankoopadvies verplaatst moeten worden.
Verder: wat is je budget? Waarom een 5.1 opstelling en geen 2.1? Hoe groot is de luister ruimte, een balzaal of een studentenhok?
In alle eerlijkheid verwacht ik een klein budget en lage eisen als je stelt dat je iets kwalitatief gelijkwaardigs wilt, ga vooral eens luisteren in de MM of gelijkwaardige winkel met veel keuze aan computersetjes en kom met een paar voorstellen zodat wij weten waar je naar zoekt.

Zelf heb ik vroeger een logitech z-2300 gehad, voor de huidige prijs nog steeds tweedehands de beste aankoop voor 2.1, anders de z-5500 wanneer je deze in jouw buurt kan vinden. Mocht je echt wat anders willen dan kan je naar een paar actieve computerspeakers te kijken waar je een losse simpele subwoofer bij kan doen, het geluid moet je echter wel aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ik heb vorige week een setje niet van nieuw te onderscheiden Z5500 verkocht voor 100 euro.

De gangbare vraagprijs is rond de 150 euro op marktplaats.