Hallo,
Ik ben op zoek naar wat advies voor mijn computer upgrade die ik eind volgende maand ga uitvoeren.
Ik heb het meeste al bij elkaar verzonnen, echter op een paar puntjes moet ik nog een keuze maken, vandaar mijn advies verzoek.
Het hoofdgedeelte van het systeem (+GPUs):
Hier komt nog een Intel Core i5 4690K bij (op dit moment nog niet beschikbaar in de Pricewatch)
Mijn eerste punt hier is dus de keuze tussen de GPUs, ik lees over beide voor en nadelen, en wisselende commentaren over welke beter zou zijn.
Dan de PSUs. Ik heb op dit moment een Corsair CX500, weet niet of deze de nieuwe componenten trekt. Dien ik een nieuwe aan te schaffen? en zo ja, welke van de onderstaande raden jullie aan:
Dan het geheugen.
Ik heb al een voorselectie gemaakt, de G.Skill en Corsair staan in de QVL (vraag is eigenlijk of het inderdaad het beste is om daaraan vast te houden) en de Kingston kwam ik op via de Kingston Memory Finder (gezocht op wat er bij het moederbord zou moeten passen) en ik vond dat deze ook visueel goed bij de rest van het systeem passen (al is dat natuurlijk niet de hoofdreden om een bepaalde set te kopen).
Verder heb ik al een case, SSD, HDD, DVD en Creative X-Fi Xtreme Audio die ik zal hergebruiken
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik ben op zoek naar wat advies voor mijn computer upgrade die ik eind volgende maand ga uitvoeren.
Ik heb het meeste al bij elkaar verzonnen, echter op een paar puntjes moet ik nog een keuze maken, vandaar mijn advies verzoek.
Het hoofdgedeelte van het systeem (+GPUs):
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII HERO | € 179,99 | € 179,99 |
| 1 | Asus GTX760-DC2OC-2GD5 | € 204,35 | € 204,35 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 209,05 | € 209,05 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 22,95 | € 22,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 616,34 | |
Hier komt nog een Intel Core i5 4690K bij (op dit moment nog niet beschikbaar in de Pricewatch)
Mijn eerste punt hier is dus de keuze tussen de GPUs, ik lees over beide voor en nadelen, en wisselende commentaren over welke beter zou zijn.
Dan de PSUs. Ik heb op dit moment een Corsair CX500, weet niet of deze de nieuwe componenten trekt. Dien ik een nieuwe aan te schaffen? en zo ja, welke van de onderstaande raden jullie aan:
| 1 | be quiet! Pure Power L8 630W CM | € 74,94 | € 74,94 |
| 1 | Corsair CX600M | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 66,- | € 66,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 200,89 | |
Dan het geheugen.
Ik heb al een voorselectie gemaakt, de G.Skill en Corsair staan in de QVL (vraag is eigenlijk of het inderdaad het beste is om daaraan vast te houden) en de Kingston kwam ik op via de Kingston Memory Finder (gezocht op wat er bij het moederbord zou moeten passen) en ik vond dat deze ook visueel goed bij de rest van het systeem passen (al is dat natuurlijk niet de hoofdreden om een bepaalde set te kopen).
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A1866C9 | € 77,52 | € 77,52 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A1866C9R | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | G.Skill Sniper F3-14900CL9D-8GBSR | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 69,99 | € 69,99 |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FRK2/8 | € 71,- | € 71,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 366,41 | |
Verder heb ik al een case, SSD, HDD, DVD en Creative X-Fi Xtreme Audio die ik zal hergebruiken
Alvast bedankt voor het meedenken!