Goedemiddag allemaal,
Al sinds een maandje ben ik hier en daar aan het rondkijken voor een nieuw systeem. Tweakers maakt het allemaal wel heel gemakkelijk en daarom ben ik al aardig ver gekomen. Maar toch lijkt het me handig voordat ik de aankoop doe om jullie advies in te winnen. Waar ik zelf heel erg over twijfel, en graag jullie advies over wil, of ik nog een aantal weken wacht op de nieuwe i5 processor icm een Z97 moederboard.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoelt om te gamen, verder geen andere taken.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten,
assemblage en dergelijke?
Op 1000 euro leg ik ongeveer het maximum maar als ik hier en daar een extra 10tje moet betalen lig ik daar niet wakker van.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
SSD: Intel® SSD X25-M Series 80 GB neem ik mee
HDD: Western Digital WD64 00AAKS-75A7B SCSI
Monitor: Voorlopig neem ik mijn huidige monitor mee, maar binnen nu en 3 maanden ga ik die wel vervangen voor een FULL HD scherm, het huidige beeldscherm is een: ACER AL2623W
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren voor bepaalde merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het geluidsniveau maakt mij niet uit, PC staat in een andere kamer. De grootte en het geluidsniveau stel ik ook geen eisen aan.
Ga je overklokken?
Ja dat wil graag doen.
Alvast bedankt.
Al sinds een maandje ben ik hier en daar aan het rondkijken voor een nieuw systeem. Tweakers maakt het allemaal wel heel gemakkelijk en daarom ben ik al aardig ver gekomen. Maar toch lijkt het me handig voordat ik de aankoop doe om jullie advies in te winnen. Waar ik zelf heel erg over twijfel, en graag jullie advies over wil, of ik nog een aantal weken wacht op de nieuwe i5 processor icm een Z97 moederboard.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoelt om te gamen, verder geen andere taken.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten,
assemblage en dergelijke?
Op 1000 euro leg ik ongeveer het maximum maar als ik hier en daar een extra 10tje moet betalen lig ik daar niet wakker van.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
SSD: Intel® SSD X25-M Series 80 GB neem ik mee
HDD: Western Digital WD64 00AAKS-75A7B SCSI
Monitor: Voorlopig neem ik mijn huidige monitor mee, maar binnen nu en 3 maanden ga ik die wel vervangen voor een FULL HD scherm, het huidige beeldscherm is een: ACER AL2623W
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,69 | € 189,69 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper Z87 | € 110,- | € 110,- |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 369,- | € 369,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Window | € 80,04 | € 80,04 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 35,40 | € 35,40 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Cooler Master VS V650S | € 75,05 | € 75,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 922,18 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren voor bepaalde merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het geluidsniveau maakt mij niet uit, PC staat in een andere kamer. De grootte en het geluidsniveau stel ik ook geen eisen aan.
Ga je overklokken?
Ja dat wil graag doen.
Alvast bedankt.