After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Is er in principe al, de optie heet Timeshift. Ik ben tot nu toe geen tv tegengekomen die wel Timeshift heeft, maar geen opnamemogelijkheid. De naam is niet handig, dus ik zal de optie hernoemen naar iets als "Opnemen / Timeshift".Raven schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 14:07:
- aanwezigheid opnamemogelijkheid;
Die komt eraan, was al eerder aangevraagd. Ik durf niet te zeggen of we deze automatisch ingevuld kunnen krijgen, dus het kan zijn dat het handwerk wordt en dus zal het eventjes duren voor het filter zal gaan werken.- de aanwezigheid van een 2e tuner voor opneemmogelijkheid en tegelijk tv kunnen kijken;
Goeie, ook hier zal ik eens onderzoeken of dit automatisch ingevuld kan worden. Maar ik zal 'm sowieso aanmaken.- ondersteuning voor interactieve tv
Als het goed is niet meer, de tweede was een test, die ik deze week weer ongedaan heb gemaakt. Had ik achteraf beter op de testomgeving kunnen doen, maar goededit: En waarom staan er 2 filters voor beeldverhouding?
Beeldverhouding en Beeldverhouding (nieuw)
Ik ga morgen met een aantal filters in verschillende categorieën aan de gang, ik zal ook gelijk de bovengenoemde filters aanpassen / aanmaken
De 2e beeldverhouding staat er niet meer nu
[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 23-05-2014 10:59 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
- Timeshift is hernoemd naar Opnemen / Timeshift
- Er is nu een keuzeveld voor het aantal tuners. Dit zal ook automatisch worden aangevuld, dit zal een aantal weken in beslag nemen voor het ook is doorgevoerd naar de frontpage. Als genoeg televisies zijn ingevuld, zal ik het filter aanzetten, deze is dus voorlopig nog even uitgeschakeld.
- De optie Interactieve TV (Ziggo) is nu beschikbaar onder Televisie eigenschappen. Voor zover ik kan zien heeft biedt alleen Ziggo op dit moment ondersteuning voor Interactieve TV via de CI+ module. UPC heeft het sowieso niet en van de andere providers die ik zo uit mijn hoofd weet (Caiway en Zeelandnet) kon ik het niet vinden. Helaas zal deze specificatie handmatig moeten worden ingevuld. Gelukkig is er deze pagina https://www.ziggo.nl/televisie/interactieve-ci-module, maar daar is nog iets raars met de zoekresultaten (zie https://www.facebook.com/ZiggoCompany/posts/842613379099545). Zodra ik daar antwoord op heb, ga ik met die lijst aan de slag. Antwoord gekregen, het zoekgedeelte is blijkbaar stuk. Ik ga dit meenemen en ook over een paar weken uitsmeren.
Zoals ik zei, had ik het achteraf beter zo kunnen doen inderdaadWaarom doe je zoiets niet meteen in een testomgeving?
[ Voor 6% gewijzigd door Glaanie op 23-05-2014 14:28 ]
Yay, thanksGlaanie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:01:
Goed:
[list]• Timeshift is hernoemd naar Opnemen / Timeshift
Ok, ff afwachten dus.Glaanie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:01:
[list]• Er is nu een keuzeveld voor het aantal tuners. Dit zal ook automatisch worden aangevuld, dit zal een aantal weken in beslag nemen voor het ook is doorgevoerd naar de frontpage. Als genoeg televisies zijn ingevuld, zal ik het filter aanzetten, deze is dus voorlopig nog even uitgeschakeld.
• De optie Interactieve TV (Ziggo) is nu beschikbaar onder Televisie eigenschappen. Voor zover ik kan zien heeft biedt alleen Ziggo op dit moment ondersteuning voor Interactieve TV via de CI+ module. UPC heeft het sowieso niet en van de andere providers die ik zo uit mijn hoofd weet (Caiway en Zeelandnet) kon ik het niet vinden. Helaas zal deze specificatie handmatig moeten worden ingevuld. Gelukkig is er deze pagina https://www.ziggo.nl/televisie/interactieve-ci-module, maar daar is nog iets raars met de zoekresultaten (zie https://www.facebook.com/ZiggoCompany/posts/842613379099545). Zodra ik daar antwoord op heb, ga ik met die lijst aan de slag. Antwoord gekregen, het zoekgedeelte is blijkbaar stuk. Ik ga dit meenemen en ook over een paar weken uitsmeren.
Dat lijkt niet helemaal nodig te zijn zoals ik het lees, de eerste is al ingevuld, de 2e komt blijkbaar automatisch en de 3e....?Glaanie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:01:
Uiteraard staat het je vrij om ons meldpunt vol te spammen met deze nieuwe specs, mocht je een keer niets te doen hebben
Weer? Dan heeft het (de vorige keer) niet geholpen dusGlaanie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:01:
[...]
Zoals ik zei, had ik het achteraf beter zo kunnen doen inderdaadMaar goed, gedane zaken etc. Ik heb mijn lesje (weer
) geleerd.
Oscar Wilde
De tweede komt inderdaad automatisch binnen, maar dan via ons meldpunt. Gezien de (verwachte) grote hoeveelheid, zal dit eventjes in beslag nemen. De specificatie over Interactieve TV moet ik handmatig doen. Ik heb bij Ziggo een excelsheet oid gevraagd met daarin de lijst van televisies, daar is wat makkelijker mee te werken dan vanaf de site te lezen.Raven schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:23:
[...]
Dat lijkt niet helemaal nodig te zijn zoals ik het lees, de eerste is al ingevuld, de 2e komt blijkbaar automatisch en de 3e....?
In principe is het nu gewoon afwachten, ik wilde alleen maar zeggen dat het meldpunt open staat, mocht je toevallig van een serie weten dat'ie een twintuner of Interactieve tv ondersteuning heeft, omdat je 'm zelf hebt bijvoorbeeld.
[...]
Weer? Dan heeft het (de vorige keer) niet geholpen dus

OkGlaanie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:59:
[...]
De tweede komt inderdaad automatisch binnen, maar dan via ons meldpunt. Gezien de (verwachte) grote hoeveelheid, zal dit eventjes in beslag nemen. De specificatie over Interactieve TV moet ik handmatig doen. Ik heb bij Ziggo een excelsheet oid gevraagd met daarin de lijst van televisies, daar is wat makkelijker mee te werken dan vanaf de site te lezen.
* Raven mompelt iets over het hebben van een beeldbuis-tv.Glaanie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:59:
In principe is het nu gewoon afwachten, ik wilde alleen maar zeggen dat het meldpunt open staat, mocht je toevallig van een serie weten dat'ie een twintuner of Interactieve tv ondersteuning heeft, omdat je 'm zelf hebt bijvoorbeeld.

Oscar Wilde
Ik heb inmiddels een aantal televisies gevonden waar al het aantal tuners is ingevuld, maar ik kan er nog niet op filteren. Kan het filter al worden aangezet?Glaanie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:01:
• Er is nu een keuzeveld voor het aantal tuners. Dit zal ook automatisch worden aangevuld, dit zal een aantal weken in beslag nemen voor het ook is doorgevoerd naar de frontpage. Als genoeg televisies zijn ingevuld, zal ik het filter aanzetten, deze is dus voorlopig nog even uitgeschakeld.
Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl