Ik ben van plan tijdelijk een AMD phenom II x4 965 te halen als upgrade en zodra ik weer geld heb een fx8320/8350 te halen. Beide cpus zal ik overclocken met de 965 min of meer als proefkonijn gezien ik nieuw ben met overclocken. Hierbij haal ik een Gigabyte GA-970A-UD3P moederbord met 8gb 1866mhz geheugen (alvast voor de fx).
Echter ben ik alweer verdwaald in de hardware reviews die veelal tegenstrijdig blijken te zijn. Nou is mijn vraag welke van de onderstaande coolersbraden jullie mij aan? Ze zitten allemaal tussen de €30 en €35 euro bij bepaalde winkels dus prijs maakt niet echt uit.
Spire thermax eclipse 3,
coolink corator DS,
thermaltake frio advanced,
Coolermaster 212 evo
Ik weet dat veel mensen fan zijn van de 212 evo maar de andere drie heb ik meerdere malen hoog zien scoren op cooling.
Mvg, Rutger Dijkstra
Echter ben ik alweer verdwaald in de hardware reviews die veelal tegenstrijdig blijken te zijn. Nou is mijn vraag welke van de onderstaande coolersbraden jullie mij aan? Ze zitten allemaal tussen de €30 en €35 euro bij bepaalde winkels dus prijs maakt niet echt uit.
Spire thermax eclipse 3,
coolink corator DS,
thermaltake frio advanced,
Coolermaster 212 evo
Ik weet dat veel mensen fan zijn van de 212 evo maar de andere drie heb ik meerdere malen hoog zien scoren op cooling.
Mvg, Rutger Dijkstra