NFC Express login account verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 23:29
Hallo allemaal,

Vroeger heb ik de NFC Express van ASUS op mijn win8.1 machine gebruikt. Deze had onder andere de functie dat je met een NFC tag kon inloggen. Daarvoor creëerde de setup een extra account dat alleen de login deed en dan doorverwees naar je hoofdaccount. Echter gebruik ik het apparaat nu niet meer en heb dan ook alle drivers en software ervan verwijderd. Het account blijft echter nog steeds op het loginscherm staan (en vervult ook geen functie meer). Hoe kan ik het weghalen zonder een fresh install te doen? Ik heb al gekeken bij gebruikersaccounts maar daar staat niks...

Hierbij nog een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XVEmzV2.jpg

Alvast bedankt!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Weet je zeker dat je alles gedeinstalleerd hebt? Ik heb de software ook wel eens gehad en haalde toen de user account wel netjes weg. Account moet wel bij accounts staan trouwens.

• KennieNL
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-01 06:12
Volgens mij hoeft dat account helemaal niet bij accounts te staan gezien het waarschijnlijk een credential provider betreft.

Waarschijnlijk moet je die uit het registery slopen als je al alle software verwijderd hebt :).

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 23:29
Bij accounts staat alleen mijn eigen account, niks anders.

@Kennie : Ik ben nu in het register aan het kijken en ik heb de volgende credential providers:

- Smartcard Reader Selection Provider
- Smartcard WinRT Provider
- NFPCredentialProvider
- PicturePasswordLogonProvider
- GenericProvider
- NPProvider
- CngCredUICredentialProvider
- PasswordProvider
- Smartcard Credential Provider
- Smartcard Pin Provider
- WinBio Credential Provider
- PINLogonProvider