XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
ehm ik heb zelf een P133 als server met win98 erop, ik gebruikte sygate vond hem niet zo lekker gebruik nu winroute 4.1 relaxed met NAT erop en 3 client waarvan 2 win2k en 1 winME werkt hiero prima, het onderlinge verkeer als het verkeer via het Internet liep prima oja en firewall gewoon simpel ding dat niets blokt alleen van alles geregistreerd ( altijd handig ):)
mensen help me please
ik heb nu winroute 4.1 build 26 geinstalled en sygtae eraf geflikkerd
maar werkt nog steeds neit winroute werkt wel maar geen internet
ik snap er de ballen neit meer van
ik heb nu winroute 4.1 build 26 geinstalled en sygtae eraf geflikkerd
maar werkt nog steeds neit winroute werkt wel maar geen internet
ik snap er de ballen neit meer van
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Werk jij bij winroute ofzo dat je je geroepen voelt dat pakket aan te smeren? Hij heeft toch al sygate aangeschaft?Op zondag 10 juni 2001 10:13 schreef J4ZP3R het volgende:
ik gebruikte sygate vond hem niet zo lekker gebruik nu winroute 4.1
Anyway, Debian linux hiero, zondermeer beter dan winroute en is tenminste gratis. Als je debian lastig vind, is Freesco misschien wat.
Verder: Heb je al een mailtje gestuurd naar de support van sygate? De Faq al doorgelezen? Overigens lijkt het mij geen probleem van de router, maar van de client. Het is toch daardoor ontstaan?
Pagina: 1