Ik heb een Huawei D2 2010 en een KPN sim kaart met 1000 belminuten en 1 GB internet. Nu kan ik alleen op internet via een Wifi verbinding en dan werkt het internet perfect maar niet via mijn "normale" 3G internetverbinding. De helpdesk van Huawei zegt me steeds instructies toe te zullen sturen voor instellingen maar doet dat tot nu toe niet niet en in de KPN winkels weten ze het ook niet. Iemand die het zelfde probleem heeft of een oplossing weet . Heb alle mogelijke instellingen al geprobeerd in de settings, tevergeefs....HELP !!!
Apn al ingesteld? Graag wat meer informatie wat je al geprobeerd hebt
hoe stel ik op dit toestel Apn in ? automatisch verbinden geprobeerd via de beschikbare netwerken maar dan komt melding "registered on network" en zoals gezegd kan ik wel gewoon bellen maar geen internet (alleen met wifi)
Heb zelf een andere Huawei (G330D) met android 4.0, dus het volgende zou iets kunnen afwijken, maar bij mij kan ik de APN als volgt instellen: Settings -> Mobile Networks -> Access Point Names (daar staan er bij mij twee: één voor MMS en één voor internet) -> menuknop indrukken en dan New APN (even bij KPN checken wat je settings moeten zijn).Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:17:
hoe stel ik op dit toestel Apn in ? automatisch verbinden geprobeerd via de beschikbare netwerken maar dan komt melding "registered on network" en zoals gezegd kan ik wel gewoon bellen maar geen internet (alleen met wifi)
Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...