Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• unXist
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-10 15:36
Hallo,

Ik loop regelmatig door een stukje bos met de hond, over paden die niet te vinden zijn op google maps, bing maps en andere kaart diensten. Omdat ik toch altijd een android telefoon met gps op zak heb leek het me leuk dit stukje bos in kaart te brengen met behulp van een tracking app.

Wat ik tot nu toe geprobeerd heb om mijn doel te bereiken is:
  • runkeeper, deze app laat me verschillende kaartdata (routes) niet samenvoegen, en aangezien ik niet in 1x alle bospaden afloop maar ik door de weken heen elke keer weer een ander pad neem is dit wel een vereiste.
  • internet afstruinen met zoektermen als "map walk route", "draw map GPS" & "landkaart maken android"
Ik kom eigenlijk altijd uit op dezelfde apps die gelijk zijn aan runkeeper, maar niet bieden wat ik wil: meerdere routes als het ware over elkaar kunnen leggen om zo een overzicht te krijgen van de bospaden.

Is er iemand bekend of zoiets überhaubt bestaat, en zo ja wat is de naam van de app.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 16:06
Heel grote kans dat het wel op Openstreetmap staat ;) Op mijn Nokia had ik ViewRanger, deze kon meerdere routes tegelijk laten zien. Deze is, voor zover ik weet, ook voor Android te krijgen. Vereist overigens wel een internetverbinding op de mobiel.

Overigens kun je zelf ook suggesties doen voor aanvullingen/correcties bij Google Maps (op de computer sowieso). Dan help je ook nog eens de community :)

[ Voor 16% gewijzigd door ShitHappens op 17-05-2014 00:45 ]

• unXist
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-10 15:36
Je hebt helemaal gelijk, heb eens naar openstreetmap gekeken en het lijkt er allemaal op te staan.

Zelf heb ik deze app nog gevonden: http://figurerunning.com/