Hallo,
Ik loop regelmatig door een stukje bos met de hond, over paden die niet te vinden zijn op google maps, bing maps en andere kaart diensten. Omdat ik toch altijd een android telefoon met gps op zak heb leek het me leuk dit stukje bos in kaart te brengen met behulp van een tracking app.
Wat ik tot nu toe geprobeerd heb om mijn doel te bereiken is:
Is er iemand bekend of zoiets überhaubt bestaat, en zo ja wat is de naam van de app.
Ik loop regelmatig door een stukje bos met de hond, over paden die niet te vinden zijn op google maps, bing maps en andere kaart diensten. Omdat ik toch altijd een android telefoon met gps op zak heb leek het me leuk dit stukje bos in kaart te brengen met behulp van een tracking app.
Wat ik tot nu toe geprobeerd heb om mijn doel te bereiken is:
- runkeeper, deze app laat me verschillende kaartdata (routes) niet samenvoegen, en aangezien ik niet in 1x alle bospaden afloop maar ik door de weken heen elke keer weer een ander pad neem is dit wel een vereiste.
- internet afstruinen met zoektermen als "map walk route", "draw map GPS" & "landkaart maken android"
Is er iemand bekend of zoiets überhaubt bestaat, en zo ja wat is de naam van de app.