Goedendag mensen, Gebruik me vorige game pc nu eigenlijk al veel te lang, ongeveer sinds 2007-2008. Heb hiervoor toen ongeveer 1100 euro uitgegeven en na jaren verouderde games op low gespeeld te hebben toch maar eens kijken naar wat nieuws.
Nu dacht ik zelf aan een mid range pc en dan bij het volgend systeem wat meer uit te geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil hem eigenlijk puur gebruiken om te gamen en de andere zaken zoals filmpjes kijken browsen etc.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik zat dus te denken aan een prijs rond de 800 voor het systeem zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik ben van plan om me huidige kast te behouden, toetsenbord, muis, headset en in het begin me beeldscherm(en) en dan heb ik nog een externe 1tb opslag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
plak straks hieronder me lijst die ik ongeveer op het oog heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ben nieuw in het zelf samen stellen dus ook totaal geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, de kast komt onder me bureau en maakt niet dus uit, aangezien ik me headset gebruik het lawaai ook niet echt maar stiller is natuurlijk beter.Zit wel in een redelijk oud huis atm dus teveel verbruik is niet goed maar de stoppen konden meer verbruik aan dan dit systeem verbruikt.
Ga je overklokken?
te onervaren voor, lijkt me dat upgraden makkelijker is dan overklokken.
Dus nog mensen met tips opmerkingen of vragen zijn zeer welkom.
Nu dacht ik zelf aan een mid range pc en dan bij het volgend systeem wat meer uit te geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil hem eigenlijk puur gebruiken om te gamen en de andere zaken zoals filmpjes kijken browsen etc.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik zat dus te denken aan een prijs rond de 800 voor het systeem zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik ben van plan om me huidige kast te behouden, toetsenbord, muis, headset en in het begin me beeldscherm(en) en dan heb ik nog een externe 1tb opslag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
plak straks hieronder me lijst die ik ongeveer op het oog heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ben nieuw in het zelf samen stellen dus ook totaal geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, de kast komt onder me bureau en maakt niet dus uit, aangezien ik me headset gebruik het lawaai ook niet echt maar stiller is natuurlijk beter.Zit wel in een redelijk oud huis atm dus teveel verbruik is niet goed maar de stoppen konden meer verbruik aan dan dit systeem verbruikt.
Ga je overklokken?
te onervaren voor, lijkt me dat upgraden makkelijker is dan overklokken.
Dus nog mensen met tips opmerkingen of vragen zijn zeer welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,70 | € 189,70 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 69,- | € 69,- |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 266,50 | € 266,50 |
| 1 | Noctua NH-U14S | € 57,55 | € 57,55 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Corsair RM750 | € 96,65 | € 96,65 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 92,- | € 92,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 834,40 | |