Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sweex en Nedis

Pagina: 1
Acties:

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
In nieuws: Sweex maakt doorstart zonder Yarvik-lijn wordt Sweex "fabrikant van accesoires" genoemd, en Nedis "dat zelf ook accessoires maakt".

Bij mijn weten hebben beide merken nooit fabrieken of ontwikkelingsafdelingen gehad. Nedis (dis van distributeur meen ik) heeft geen eigen ontwerpers of zelfs maar software-ontwikkelaars in dienst. Van Sweex durf ik dat laatste van de failliete versie van het bedrijf niet met zekerheid te beweren, maar hoe dan ook vind ik het wat overdreven om ze als fabrikant neer te zetten.

Wellicht is het nauwkeuriger om te spreken van Sweex als "distributeur van accesoires" en van Nedis "dat zelf ook accesoires distribueert". Immers geeft dat de marktpositie beter weer. Dit is nuttig voor de eindgebruiker omdat de beschikbaarheid van firmware-updates en onderdelen of service-informatie hier zeer sterk van afhangt.

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Je hebt wel een puntje, ik heb de tekst voor de helderheiod daarom op twee punten aangepast.

Abort Retry Fail?