Hallo beste tweakers,
Ik wil binnenkort mijn eerste PC gaan bouwen. Hij is bedoelt voor gamen, films en muziek luisteren.
Wat wil je met je nieuwe systeem doen?
Vooral gamen, spellen zoals LoL, CS GO, Rome Total war en in de toekomst nog wat meer spellen. Hiernaast zou ik hem als mediacenter gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage of dergelijke?
Zoals al vermeld in de titel: 1000 euro. Dit is inclusief verzendkosten. De assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis – Logitech M serie
Yamaha versterker
2.0 Speakers
HDMI Kabels
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in een pc moet + 1 monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals eerder gezegd wil ik op mijn nieuwe PC gaan gamen, films kijken en voornamelijk muziek luisteren. Mijn plan was om een 2.0 setje aan te sluiten op een receiver en die vervolgens aan te sluiten aan de PC. Mijn vraag is heb ik hiervoor een aparte geluidskaart nodig of is de inboard geluidskaart voldoende. Ook heb ik gelezen dat een DAC het geluidskwaliteit verbeterd. Is het waard om die erbij te nemen?
Ga je overklokken?
Nee
Ik heb nog een vraag.
Ik heb een 2.0 setje die ik wil aansluiten op mijn Yamaha versterker. Kan dat direct op een moederboord of heb ik daar een aparte geluidskaart nodig.
Graag hoor ik jullie advies.
Ik wil binnenkort mijn eerste PC gaan bouwen. Hij is bedoelt voor gamen, films en muziek luisteren.
Wat wil je met je nieuwe systeem doen?
Vooral gamen, spellen zoals LoL, CS GO, Rome Total war en in de toekomst nog wat meer spellen. Hiernaast zou ik hem als mediacenter gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage of dergelijke?
Zoals al vermeld in de titel: 1000 euro. Dit is inclusief verzendkosten. De assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis – Logitech M serie
Yamaha versterker
2.0 Speakers
HDMI Kabels
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in een pc moet + 1 monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals eerder gezegd wil ik op mijn nieuwe PC gaan gamen, films kijken en voornamelijk muziek luisteren. Mijn plan was om een 2.0 setje aan te sluiten op een receiver en die vervolgens aan te sluiten aan de PC. Mijn vraag is heb ik hiervoor een aparte geluidskaart nodig of is de inboard geluidskaart voldoende. Ook heb ik gelezen dat een DAC het geluidskwaliteit verbeterd. Is het waard om die erbij te nemen?
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | ASRock H87M Pro4 | € 64,- | € 64,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 750Ti 2GB GAMING | € 131,95 | € 131,95 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,53 | € 46,53 |
| 1 | Corsair Carbide 330R | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H Zilver, Zwart | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 81,45 | € 81,45 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 57,05 | € 57,05 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 55,90 | € 55,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 972,13 | |
Ik heb nog een vraag.
Ik heb een 2.0 setje die ik wil aansluiten op mijn Yamaha versterker. Kan dat direct op een moederboord of heb ik daar een aparte geluidskaart nodig.
Graag hoor ik jullie advies.