Weten jullie misschien hoe jullie het team cannon aan moeten zetten in ut ik heb het gevoel dat niemand weet dat het kan omdat niemand het doet
Verwijderd
Bedoel je soms dat je wil weten hoe je een team cannon in een level in unrealed moet plaatsen?
Als ik je post zo lees lijkt het erop dat jij denkt dat je de enige bent die weet dat het kan, en de rest niet, want ze gebruiken het nooit.Op zondag 10 juni 2001 09:25 schreef Firestormer het volgende:
Weten jullie misschien hoe jullie het team cannon aan moeten zetten in ut ik heb het gevoel dat niemand weet dat het kan omdat niemand het doet
Waarom vraag je dan aan anderen hoe het moet?
Of weet je zelf ook niet hoe het moet, maar weet je wel dat het kan?
Wat bedoel je eigelijk met team cannon? Zo'n cannon die op iedereen schiet van het andere team? Zoals je bij assault ziet. Of soms in CTF maps ook wel.
Wees idd eens wat duidelijker wat bedoel je precies met een teamcannon?
Is het een onderdeel van een vage mod voor ut ofzo?
Is het een onderdeel van een vage mod voor ut ofzo?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Nee als je assault doet tegen de computer
dan heb je bijv bij frigate een automtisch pistool dat op je schiet< als jij de aanvaller bent ( wat aan de boot vast zit ) DAT is het team cannon als je tegen de computer speelt gaat hij auto aan
maar in multiplayer kennelijk niet
dus ik zat zo laatst te spelen en ik zie verrek hij staat aan
volgens de mensen in de game ging hij aan omdat de tegenpartij erop schoot dus ik de volgende games proberen maar niks hoor
dus daarom hier mijn topic.
dan heb je bijv bij frigate een automtisch pistool dat op je schiet< als jij de aanvaller bent ( wat aan de boot vast zit ) DAT is het team cannon als je tegen de computer speelt gaat hij auto aan
maar in multiplayer kennelijk niet
dus ik zat zo laatst te spelen en ik zie verrek hij staat aan
volgens de mensen in de game ging hij aan omdat de tegenpartij erop schoot dus ik de volgende games proberen maar niks hoor
dus daarom hier mijn topic.
geprobeerd maar er gebeurde steeds nix :((((
Verwijderd
Wat geprobeerd ? Jij hoeft niets te proberen , dat ding schiet vaneigens. Er zijn trouwens wel enkele servers waar die dingen zijn uitgeschakeld.
Pagina: 1