Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

fax probleem windows 7 windows sbs2003

Pagina: 1
Acties:

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-11 14:33
Goedendag,

Ik heb een raar probleem.
Ik weet niet of k deze vraag op de juiste plek stel maar,

sinds een paar weken heb ik 4 pc's vervangen van xp naar windows 7.
nu is er een probleem ontstaan.
de situatie was 4 pc met windows xp en office 2003.
en een server met windows sbs 2003 hierop heb ik de fax gedeeld dit heeft altijd goed gewerkt.
ze hebben binnen exchange een public fax adres boek.
en dit werkte nogmaals altijd na behoren .
maar nu met de komst van windows 7 gaat het fout .
als ze ne een fax versturen vanuit het adres boek dan zet hij overal +31 voor
bij de klanten in nederland heb ik bedacht om gewoon de 0 van het ken getal weg de halen binnen het adres boek en dan werkt het wel weer maar als ze een fax naar het buitenland versturen dan werkt het niet. hij stuurd dan een fax naar bijvoorbeeld +31 90 212 393 21 21 en dan geeft de fax aan dat de lijn bezet is.
mijn vraag is : Is er een mogelijk heid om de kies eigenschappen aan te passen dat hij de +31 er niet meer voor zet. Als toevoeging de server is dus niets aan gewijzigd. Via google kwam ik er achter om de 0 binnen nederland weg te halen en dit werkt ook maar dus niet naar het buitenland ms biedt ook geen bevredigende oplossing misschien dat iemand van jullie een oplossing of een idee heeft.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

%windir%\system32\telephon.cpl

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-11 14:33
Helaas Hier lukt het mij niet om in te stellen dat hij GEEN kiesregegls moet gebruiken.
Alle faxnummers (en dat zijn er nogal wat) staan in goed in geprogrammeerd in een central fax adresboek (dus inc landcode)en ze maken gebruik van een gedeelde fax die op de server aangesloten zit.