Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers.

Ik heb een samsung galaxy spica gekregen. Maar hier zit een lock pattern op. Geprobeerd de ontgrendelen maar dit werkt niet. Nu vraagt die om een google id en wachtwoord maar die hebben wij niet meer. Dus naar recovery mode gegaan en gereset. Maar nog steeds een vraagt die om een wachtwoord.

Weet iemand een oplossing?

alvast bedankt.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Even toelichten misschien?

Tweakers is niet de plaats om zomaar toestellen te unlocken, zonder reden.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Topicstarter
Jeroenneman schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:09:
Even toelichten misschien?

Tweakers is niet de plaats om zomaar toestellen te unlocken, zonder reden.
Mijn zus had vroeger een galaxy spica. Daar was iets mee en hij zou weggooit worden nooit gebeurd. Ik was van plan om een smartradio te maken. Toen kwam ik erachter dat er een patroon op zit. Ding is er meer dan 4 jaar niet meer gebruikt dus niemand weet de code meer.

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
2 seconden Google levert mij genoeg hits op, anders probeer je dat zelf even. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ceze85 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:05:
2 seconden Google levert mij genoeg hits op, anders probeer je dat zelf even. :)
Ik heb ook gegoogeld. Ben ook naar recovery mode gegaan en heb reset gedrukt. De telefoon blijft oom een google id vragen die wij niet meer hebben. :F