Toon posts:

Sony STR-DE445 Receiver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag beste Tweakers,

Hard gezocht maar een duidelijk antwoord niet kunnen vinden, vandaar dat ik de vraag hier stel.
Mijn versterker is laatst overleden en aangezien ik toch een nieuwe moet hebben kwam ik op de Sony STR-DE445 Receiver uit. Ik hoop de boxen en subwoofer nog te kunnen gebruiken van mijn vorige set.
De enige vraag die ik bij deze receiver heb is:
In de productinformatie staat dat het een 5.1 versterker is. Echter zie ik maar 3 speakeringangen. Hoe kan ik nu de overige twee speakers aansluiten (vorige set had 5 aansluitingen). Heb al vernomen dat je iets met de CH input kan. Maar wat je hier nu precies op moet aansluiten.
Alvast bedankt voor alle hulp!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-01 10:39

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel :)
De foto die ik gevonden had was niet van de complete achterkant. De meeste rechter ingangen waren eraf gevallen. Dan weet ik dat het iedergeval gaat lukken.
Maar waar staat dan de CH input voor? (omdat je daar ook je subwoofer op kan aansluiten)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-01 10:39
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:32:
Maar waar staat dan de CH input voor? (omdat je daar ook je subwoofer op kan aansluiten)
Voor als je bijv. een apparaat zoals een Blu-ray speler analoog multi-kanaals zou willen aansluiten.

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
Op zo'n manier, dank je wel voor alle hulp Brad Pitt