Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ondertitels (p)reviews, etc.

Pagina: 1
Acties:

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:33
Beste redactie,

Ik erger me steeds vaker aan de conclusies / ondertitels die onder (p)reviews staan tegenwoordig. Er worden vaak meningen conclusies aan gehangen die wel erg definitief hun werk doen, kan ik me zo indenken.

Zoals nu ook weer, 'LG 42"-LB670V Review | Trage start voor webOS'.

De ondertitel schiet het hele webOS af, maar als je de conclusie van het artikel leest dekt de ondertitel de lading zeker niet.

Er zullen een hoop mensen zijn die alleen de titels lezen en vervolgens de conclusie trekken dat webOS suckt. Niet dat dat zo spannend is, want er zullen juist ook mensen zijn die wel de hele review gaan lezen, maar toch. Het stoort mij dat er zo zwart-wit gekozen wordt voor ondertitels. Vooral als deze dus niet overeen komt met de conclusie in het artikel.

Je wilt juist mensen uitnodigen om een artikel te lezen lijkt mij, nu voorkom je dit juist.

• Sim
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Sim

><(((º>

We hebben je commentaar ter harte genomen en een andere titel bedacht.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De titel van het geschreven stuk is nog niet veranderd. Gepland?

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:33
Ah ja, op de frontpage inderdaad gewijzigd, maar nu correspondeert ie niet met met als je het artikel opent :) maargoed. Fijn dat er naar geluisterd wordt in ieder geval. Ik denk wel dat het belangrijk is dat hier altijd goed over na wordt gedacht. Dank voor jullie reactie.