Hoi.
Allereerst mijn vraag:
- Met welke aansluitingen/kabels/ kan ik het beste mijn sidescreens aan mijn videokaart hangen
- Welk resultaat zal ik bereiken in eyefinity in games (kwaliteit van beeld, geen framerates.
Welke harde waren heb ik in mijn bezit
1x pricewatch: MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB
Ik heb gehoord dat je met bepaalde software, de amd software kan foppen zodat hij denkt dat ze alledrie 1080p zijn?
bereik ik hier een representatief resultaat mee? (ziet het er mooi uit)
ik weet het allemaal niet meer
Ook ben ik benieuwd welke kabels ik nodig heb om ze gewoon zo te wiren dat ik in windows gewoon mijn scherm stretch over alle 3 de schermen.
Op dit moment is mijn benq als enige aangesloten met VGA, maar ik ben van plan een HDMI 1.4 kabeltje te kopen voor 4 euro zodat ik advanced color settings heb enzo
Valentijn
Allereerst mijn vraag:
- Met welke aansluitingen/kabels/ kan ik het beste mijn sidescreens aan mijn videokaart hangen
- Welk resultaat zal ik bereiken in eyefinity in games (kwaliteit van beeld, geen framerates.
Welke harde waren heb ik in mijn bezit
1x pricewatch: MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB
- Aansluitingen DVI-I, HDMI, 2x Mini Display Port
- Schermdiagonaal 21,5"
- Beeldverhouding 16:9
- Schermresolutie 1920x1080 (Full HD 1080p)
- Aansluitingen DVI-D, VGA, HDMI
- Schermdiagonaal: 17"
- Beeldverhouding 5:4
- Schermresolutie 1280x1024 (SXGA)
- Aansluitingen VGA
Ik heb gehoord dat je met bepaalde software, de amd software kan foppen zodat hij denkt dat ze alledrie 1080p zijn?
bereik ik hier een representatief resultaat mee? (ziet het er mooi uit)
ik weet het allemaal niet meer
Ook ben ik benieuwd welke kabels ik nodig heb om ze gewoon zo te wiren dat ik in windows gewoon mijn scherm stretch over alle 3 de schermen.
Op dit moment is mijn benq als enige aangesloten met VGA, maar ik ben van plan een HDMI 1.4 kabeltje te kopen voor 4 euro zodat ik advanced color settings heb enzo
Valentijn
Keep it cool