Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kevins93
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-01-2024
Beste forumleden,

Ik heb het volgende probleem;
Sinds kort heb ik voor de zaak een simpele sony smartphone (E1) en de telefoon is perfect hiervoor.
Op 1 dingetje na.. Op de bovenkant zit een hele 'fijne' Walkman knop. Omdat ik een iPhone gewend ben druk ik zeer regelmatig op deze knop. Het probleem is dat als ik op deze knop druk er direct heel hard muziek word afgespeeld.

Ik heb al dagen lopen Google'en maar heb nog steeds niet kunnen vinden of en hoe je dit kan uitschakelen. Dus dat als ik weer eens per ongeluk op de knop druk de muziek niet afspeelt.
Heeft hier iemand enig idee?

Alvast bedankt,
Kevin

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:52

TommieW

Numa numa.

Afleren om op die knop te drukken is geen optie?
Ik kan me moeilijk voorstellen dat het onder elke omstandigheid hard is. Waarschijnlijk als je mediavolume lager zet, is het volume van de muziek die afspeelt als je op die knop drukt ook lager. Wat je ook nog kan proberen is om de Walkman app uit te zetten in de instellingen.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hier al geprobeert ?

http://www.sonymobile.com/nl/support/xperia-care/assisted/

Die hele telefoon draaid om het concept walkman. en die knop start het allemaal
kweenie of die uitkan

Iperf

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
volgens mij niet zonder root..

Strava

• kevins93
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-01-2024
Allen bedankt voor de reacties.

Ik doe mijn best om het af te leren maar de automatisme zit er zo in he :P

Ik was net bezig om te zoeken hoe ik het media volume uit kan zetten toen ik door stom toeval erachter ben gekomen hoe je de knop deels uit kan schakelen.
Mochten er mensen zijn die dit topic lezen en met hetzelfde zitten; je kan ervoor zorgen dat de knop niet direct muziek afspeelt (maar pas als je de knop 2 sec ingedrukt houd) door het volgende te doen:
Muziek speler op je homescreen --> muziekspeler openen --> Muziekspeler vergroten --> puntjes rechts boven --> instellingen --> algemeen --> Walkman-toets--> Shake control uitschakelen.

De knop helemaal uitzetten of de walkman app uitzetten/verwijderen is mij helaas niet gelukt.
Het is nog niet helemaal de oplossing, maar de kans dat er ineens muziek uit je broekzak/tas komt is al een stuk kleiner.

Nogmaals, allen bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door kevins93 op 16-05-2014 20:51 ]