Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cooling pad voor 17.3 laptop op mijn schoot ( MSI )

Pagina: 1
Acties:

• ramon284
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-08 10:19
Ik ben van plan een MSI GT70 20D te kopen, maar deze staan er om bekend dat ze veel hitte produceren. Eerst wilde ik voor een asus G750 gaan omdat ik had gehoord dat de koeling van deze goed genoeg was om gewoon mee te gamen op je bank, maar helaas zijn deze te duur in Nederland ( standaard 256GB SSD ).

Kan iemand mij een cooling pad aanraden die niet al te zwaar is, en die ik gewoon op mijn schoot kan hebben? Het liefste een die de angle van de laptop niet al te veel veranderd.

• ramon284
Iemand?

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Is het gewicht van zo'n cooler uberhaupt nog relevant bij een "laptop" van bijna 4 kg ? (moet er niet aan denken om zoiets voor langer dan 5 min. op mijn schoot te hebben)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• ramon284
Ik heb nu een laptop van 3.2KG op mijn schoot elke dag en nog nooit last van gehad, voelt vrij licht aan eigenlijk. Laptop van 3.5KG vond ik ook niet zwaar, en deze was een 15.6 IPV een 17.3 dus was het gewicht ook nog eens minder verdeeld.

Ik was eerst van plan een Asus van 4.8-5KG te kopen ( door de superieure koeling ), maar als ik voor veel minder geld een laptop van 3.9KG kan krijgen en dan een cooling pad van 800g-1KG koop...