Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Reactie weergave

Pagina: 1
Acties:

• Bulkzooi
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-07-2023
Als ik een reactie plaats op 15 mei 2014 op een artikel gepubliceerd op 15 april, dan komt mijn reactie overzicht op 15 april ipv 15 mei.

Dit gebeurd niet via Profiel, tabblad activiteit. Wel in het overzicht als je hier doorklikt naar "bekijk alle reacties". Dus de eerste datum is een reactiedatum terwijl de tweede datum een artikelplaatsingsdatum is.

Het is niet echt een bug maar inconsequent is het wel. Wellicht dat dit meteen duidelijk is door aan te geven welke datum het betreft.

[ Voor 49% gewijzigd door Bulkzooi op 15-05-2014 19:42 ]

MAGA :: Make Accountability Great Again ::

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Gaat het om de reactie onder nieuws: Publieke omroep komt 'na de zomer' met Chromecast-ondersteuning? Waarbij de datum op http://tweakers.net/searc...erreacties&Query=Bulkzooi blijft staan op 23-04? Volgens mij toont hij daar altijd de datum van de eerste reactie op een artikel. Volgens mij is daar wel eerder wat over voorbij gekomen in 1 van de feedback forums.

Desktop | Server | Laptop

• Bulkzooi
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-07-2023
klopt.
Er zijn 2 reacties van mij en dat overzicht waar jij naar linkt laat de datum van het artikel / 1e reactie zien. Ik zou alle datum velden in ieder geval in een mouse-over of zo de echte veldnaam (reactiedatum / publicatiedatum / etc) laten zien. Dit lost het inconsequent gebruik van datumvelden niet op maar het kan dan in ieder geval duidelijk worden voor de gebruiker waarom een evt. 2e reactie op een artikel niet logisch op die lijst weergegeven wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door Bulkzooi op 20-05-2014 00:47 ]

MAGA :: Make Accountability Great Again ::